Pontiac Firebird Trans AM GTA 1988 |
Omanik: tuulepoiss |
Auto ülevaatus |
12.03.2005 |
Mõned klõpsud põhja alusest üllatusest. |
|
Keretööd hakkavad valmis saama |
12.12.2005 |
Keretööd said alguse 5septembril 2005 ja lõppesid 30 detsembril 2005 |
|
Keretööd lõppenud |
02.01.2006 |
Keretööd lõppenud, paar kuud hiljem tõsised tagasilöögid värvimistöö kvaliteedi osas |
|
Auto kiletuunitud, valmis kiirendama |
19.02.2006 |
Kiletuuning installitud sisustuse kaitseks. Pikem jutt. |
|
Auto kokkupaneku viimane osa |
06.05.2006 |
Mõned pildid maikuu soojast ööst lambivalgel juhiukse klaasi tihendite paigaldamisest |
|
Speedest Haapsalus 13 mai 2006 |
17.05.2006 |
Sai siis ka esimest korda elus kiirendusvõistlusel osaleda.
Testissõitudele ei jõudnud, sain teha kaks ajasõitu ja ühe elliminaatori sõidu kui sain "juhusliku punase tule".
|
|
Poleerimine tehtud |
22.07.2006 |
Juunikuus vahetult enne American Beauty Car Showd sai ka auto üle poleeritud |
|
Käigukasti õli vahetus |
13.05.2007 |
11.05.07 sai käigukasti th-700 õli ära vahetatud. Vana õli oli must ning metallitomu oli kogunenud samuti käigukasti panni magneti külge. Õli kulus 4,8 l Gulf ATF DX III, 2 liitrit pidavat turbiinis sees veel lisaks olema vana õli.
Peale Nightracingus käimist ja testmist on kadunud ka 50-70 km/h vahemikus vibratsioon kusagil kardaani ja tagasilla vahelises alas. |
|
Nightrace Haapsalus 12 mai 2007 |
13.05.2007 |
Selle hooaja avaüritusel sai kohal oldud ja ka viis starti tehtud.
Parimaks ajaks jäi kolmanda tesitsõidu aeg 15,800 reaktsiooniajaga 0,272 s. Sellel aastal olevat tegu uue stardipuuga mis näitas reaktsiooniaega 0,772s millest tuleb 0,5 s maha lahutada mingil põhjusel ning tuleb reaktisooniajaks 0,272 s.
Viiest bracet klassi sõidust võitsin ühe sõidu reaktsiooniajaga 0,374 vs. 0,645 kuid ei võitnud ühtki sõitu lõppajaga, millest jäi selgelt väheks elliminaatorisse pääsemiseks. Sõidurõõmu sain aga küllaga viiest tehtud sõidust.
Auto on siiamaani kõik stock, kuid kohalt ära saamisega on raskused, startides tundus et rattad käivad ringi vähemalt poolte tribüünideni.
Kinnistust leidis ka minu poolt teada tuntud tõsiasi et Raadil parem rada on kiirem kui vasem.
Seega et mootori võimsust täiel määral ära kasutada ja jõuda lähemale tehase näitajatele 15,24 s tuleks pidamisprobleeme lahendada. |
|
Slikid |
26.05.2007 |
Sai soetatud mais 2007 tänavaslikid Mickey Thompson ET Street 275/60-15. Ehk saab paremini kohalt minema. |
|
poolraamide kokkukeevitamine |
22.11.2009 |
poolraamid said kokku keevitatud |
|
salong liimine |
30.05.2010 |
Kuidas võiks saada maha selle liimi |
|