www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Corvette C5 1997


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (5) tagasi

 Chevrolet Corvette C5 1997

 Omanik: Inferno

Auto päevik ja ehitamise pildid 15.04.2009
Kogu teema ülejäänd jutuga saab lugeda siit
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=860

aga panin siia ka, jääb pikemalt ilma vahelehtede ja muu jutuga, editiga paremaks väga ei viitsi....






Auto sai valitud sest meeldib + v8 + manuaal + 253kw alustuseks.

Specid saab siit: http://www.idavette.net/facts/c5specs/

Auto siis selline nagu pildil, ostes kohe said suht kiirelt ostetud alla kroomveljed.

Siis sai avastatud üks tiivake mis mulle meeldis. Sai ära ostetud-värvitud ja külge pandud.





Et talvel igav poleks ja raha jumala eest mingi nipiga üle ei jääks sai usast ammu juba kompressor tellitud alustuseks.
Hetkel asi siis suht niikaugele aetud,et küljes on IC , sisselaske torustik on olemas... pihustid on tellitud. IC kinnitused tehtud jne.
Nüüd on veel aju usasse vaja saata ehk juba järgmine kuu? Bensupump külge monteerida uus ja ongi kõik.

Salongi läheb veel boosti kell ja ilmselt siiski igaksjuhuks ka Wideband lambda kell koos egt-ga. See rohkem kontrolli mõttes,sest auto
aju eestis seadistada nagunii ei saa ja teoorias peaks kõik kohe paigas olema segu poolest.








Tuleviku plaanidesse jääb väljalase paremaks ehk ehitada ,sest originaal on üsna vaikne ka täisgaasiga veel ja ilma tagapüttideta sõites
oli natuke liiga jube :smokin

------------------------------------------------------------------
Amordist tehtud vahepuksid, kenad kroomid



Testime


Uus vändaratas mida ootasin 1,5 kuud ja mille taga ka ülejäänud tegevus seisus, kõrval 12 tugevusega polt millest sai kiil..


Uus kõva polt ja keermeliim


Veel pukse mis kompressori ja kinnituse vahele lähevad, imho overkill aga noh las olla..


Liivapritsi alt käis kõik läbi peale untsuläinud värvimist



Õli väljavõtt plokist (ülemine) ja tagasvoolu koht karterisse


Üks sile põhi :rokib


Uus bensupump bosch 044 , paagisisesest välimuselt juba üle 2x suurem oli..


Tagasild ja pütid, suht keeruline sinna customit ehitada soodsalt


ECU käib siia, nüüd ka tuunitud ja usast tagasi



Paar kõksu haamriga niikaua kuni vint võtma hakkas ja otsas ta ongi, kiilusoon on ka lastud teha, originaalrattal seda ei olnud


GM Special vända kinnidhoidmise tooli asemel on Russian Special Torutang Corvette Edition (with some cloth included)


Nm võti , vaja läks momenti 330Nm kinnikeeramiseks! seejärel vana polt välja,uus asemele ja keermeliim peale.


Roolikarp sai ka tagasi pandud peale vända otsasaamist


Pildil näete lihtsalt suitsu, ei ole seal mingit rehvi suvel varsti enam


Täna sai krunt + värv + lakk peale lastud asjadele :rokib



:smokin




Sai õhutorusid edasi aretada intercoolerini peale lati paigaldust , enne ei riskinud ette võtta





Rihm peal ja pinguti in action (õiget rihma tegelt ei ole, aga paistab õnneks mööda jooksma poldipeadest jne, tundub,et ei peagi
vahepukse jne ehitama hakkama, eks mingi hetk tuleb õige rihm ära osta ntx kasvõi ülehomme ja kompressorile ka õlitorud ära lasta teha,
siis saab käivitada kasvõi ülehomme.


Homme pearadikas pessu ja nats peab mõtlema kuidas kliima radikast paska välja saada, kompressorist ei tundu eriti abi olevat ja survekaga ka hästi ligi ei saa,kuumast õhust ka mitte...
:wink:

keiseist pole ka midagi ära tulnud,seega bov-i järel ootame ka olulistest asjadest...

--------------------------------------------------------------

Uskumatul kombel müüdi ühte corveti kitte juppideks siinsamas eestis,sealt saingi ja vajaliku kroomtoru ka

Tänaseid asju, peadadikas puhastatud ja sees:


alt vaadek , ventikad sees


Lõikasin toru paremini sobivamaks radika nurgaga


Originaal radikate kate


Siia tuleb uued kõrvad ehitada ,katte originaalkõrvad lõikame maha nii 5cm (umb niipalju tuli radikas allapoole ja nurk muutus kõvasti)




Kõrvad tulid ilusad ja kohe esimese korraga välja, hiljem värvin mustaks, preagu veel ei raatsi, äkki kriimustan ära.


Homne päev : õlitorude mõõdud võetud ja homme teen valmis, peale seda võin lasta juba autol käia :) testin asju, radika täidan ära ,
kontrollin,et midagi kuskilt ei lekiks. Nats ennatlikult panin muidugi ventikate osa tagasi,suht jura nüüd õlitorusid kinni keerata aga peaks hakkama saama. :smokin

----------------------------------------------------------------
Kompressori õlivoolik


Sünnipäev? Jõulud? Ei, lihtsalt asjad tulid ära :




Innovate WB lamda kit


Tial 50mm BOV


jah see on tegelt ka mu igapäeva telefon,hind vähemalt tiali karbi väärtus





Tegelt sain eile auto käima ja puhuma ka :rokib :rokib :rokib
Aga 2 asja tuleb üle treida,et rihm ikka väga hästi peal oleks, preagu veel 4-5k rpm pealt maha ei visanud aga kummipuru juba lendas , tegin ka video esmasest käivitusest kus rihm peale jäi (ehee) , aga kahjuks ei uppinud vist see netti ennast ära täielikult... igastahes puhub päris kõvasti juba tühikäigul see blower. Ja vile on ka taga koguaeg.


------------------------------------------------------------------

:smokin
Flants TIG-iga keevitatud otsa



asukoht jääbki selline, lihtsalt põhjakate nats alt katab


Vaakumite kolmikud, 4 erinevastk kolmikutest ja ülemineku juppidest sain need asjad kokku liimitud ja ehitatud mis vaja oli,
13mm torust väljavõtted 6mm ja 4mm peale.


Kapott seai peale tõstetud,et näha kas sisselaske toru käib vastu - jah, vahe jäi umbes 0 mm , tegin seega toru lühemaks ja nüüd peaks
saama ilusti kapoti kinni ja kapotile veel mürasummutuse pandud



Kuna mulle algusest peale on arusaamatuks jäänud miks see osa peab seal hall olema...


võtsin ma nad maha ...






Kogu suppordikola läheb homme liivapritsi ja vast see nädala lõpuks on ka värvitud või järgmise nädala alguseks...


Kes ütles,et kompressor ei või bov-iga olla ? :smokin
Video http://www.youtube.com/watch?v=v6Q6HZ3EUks :rokib

-----------------------------------------------------------------

Tellisin need võred ära kuna ebays oli hind -40% + sai tasuta veel need alumised võred pealekauba. Tavahind ainuüksi neil ülemistel võredel 65 usd muidu (ei ole mõtetet soovitada isetegemist, need pole päris nii,et kleebin stange taha vms..kuna seal pole selliseid ääri... viljandist võret nagunii ei saa ja perse läheb ka nagunii ise tehes , kokkuvõtes tuleks vist hind sama naguniii



Valida oleks kauba peale saada ka olnud need tagastange alumised võred, aga neid oleks ise suht lihtne teha võrreldes esimestega.



edit: läksin hoogu ja tellisin tuletihendid ka ära, muidu koguaeg peale pesemist mustad nired jooksid rsk..





-----------------------------------------------------------------

Liivapritsist suppordid käes


Ja tataa, täna sain ka värvituna nad kõik kätte, rohkem pilte ei viitsinud teha kuna olid kenasti pakitud ära...järgmine nädal jõuab.



Mõtlesin,et olen tark ilus ja osav, teen radika katte ära mustast pleksist...






Nende väänamiste tagajärel avastasin,et kuna mul ikka kapott tuleb peale ja pole päris nii kiti järgi tehtud ka siis
tegin suht tühja tööd ja see tükk ilmselt läheb äraviskamisele... kuna ühes kohast ei kata nii nagu tahaks 100% kindel veel pole,
võibolla saab asja... :angry

Tegin racing (loe: raking) õlikorgi endale tuulutuse tarvis :wink:




Ja nüüd algab puhkus ja järgmise nädala sees kõik kokkupanek ja testisõidud ja kõik jutud


---------------------------------------------------------------











Jama lugu,et lumi maha tuli täna kõvasti..lootsin testsõidu ära teha ,aga eks aega ju on veel :)
Salongi sai kah vaakum ja lamda näiduki juhe ära viidud, natuke jebi oli aga sai hakkama...

-----------------------------------------------------------------


ajasin auto välja , 4 kuu jooksul esimest korda ja kõik tolm on veel peal.... hmmm


udukate juurest võtsin katted ära, siinna tulevad võred parema jahutuse jaoks. Päris madal on ka ikka eest see alumine osa. 8cm vms



150 pealt lendas kompressori lõdvik otsast,


see hõbedane toru seal all jäi vastu maad lohisema suure kolinaga... , ehk , klamber ei olnud piisavalt kinni ilmselt
suht ära ehmatas, arvasin ,et mootor koos... :) homme uus lõdvik olemas teeorias.


pesin mootori ka lõpuks ära




Segukell sai täna ära installitud ja toimib, homme saan A piilari ka kätte ära tehtuna kuhu külge need kinnitada


räme patakas juhtmeid ja makk mis ei taha kuidagi sinna mahtuda :S ei tea veel mis saab, pikkust tundub ülearu olevat...



[size=200]EDIT uued pildid ja jutud- 13.03.2009[/size]

Hea päev, tuli kaup usast ära, kusjuures alla 7 päevaga oli kohal peale postitamist, rekord vist..


Esivõred+tagatulede tihendid





Hakkasin makile raami tegema... vana makk ju 1,5 din oli. Tegin sablooni ennist valmis ja see jääbki nagu pildil, kohe
lõikasin sealt vanast A piilari nahast välja ka katte sellele.


Täitsa okei imho


Mingi aeg sai autogauge? meter? kit ostetud keiseist...
noh enamvähem



käiame ääri koguaeg väiksemaks

Peale seda tõmbasin naha maha a piilarilt ja viisin koos tükiga liimimisse,pahteldamisse ja värvimisisse, nahatamise jätsin ära seekord....

nagu tehasejupp oleks






Ja ongi oluline osa vaateväljast kadunud...



----------------------------------------------------------------

Küünlad said täna vahetatud ,aga viljandis on räme kiilasjää ja lumesadu päev otsa... testruni´i saanud teha.

Õhufiltri probleem aktuaalne,preagu aretatud õhutorustik ei kesta ja läks katki.... peab mingeid innovatiivseid lahendusi mõtlema,kuidas torusid lapikuteks teha jne....



siit näeb suurt pilti http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=13081&g2_imageViewsIndex=1



pinguti on väga max asendis ikka



Sain raisa liikuma nüüd...
0-200 ca 16 sec vs 3 päeva tagasi 27 sek...

http://www.youtube.com/watch?v=d8ML0TJIoQY
http://www.amiflex.ee/stuff/vette150mph.avi (kuni 200olid kmh siis vahetus mph peale üle..)



-----------------------------------------------------------------

Vedruga Rihmapinguti vaja ehitada... väga kehv uudis,sest ideaalis peaks sellejaoks roolilatt maas olema,et hästi ligi saaks. Mida kohe kindlasti ei viitsi maha võtta.


Pregu sai auto seest armatuur välja visatud ja läheb uus kuni 300km/h spido sisse.
Euro oma ja puha... tegelt laenasin mani käest spidot,et testida ühte asja aga nüüd läheb ostmiseks ja edaspidi on autol siis ka HUD.... see omakorda lükkab edasi kõlarite ostu mida ma tahtsin teha nii,et oijummal küll kus projektd võtavad raha tegelt... naisele enam rääkida ei julge

promo http://www.youtube.com/watch?v=6oPqDeMZD94
öösel http://www.youtube.com/watch?v=9c2p1yzx ... re=related



-----------------------------------------------------------------

Täna sai auto kokku tagasi, pilte leiab siit http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=13076

uus filter ka siis külge ja hud....

-----------------------------------------------------------------

Igastahes rihmapinguti ehitasin nüüd külge ära, automaatse. Lühema rihma pidin ka panema,et pingutit oma kohast välja üldse pingutada - nüüd teoorias pingutusega peaks korras olema ja üle anda ei tohiks pöörete ajal. Seda usa vette vennad kohe pakkusid,et selle viga.

miskit sisselaset tegin kah, http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=13131 "ajutiselt" käib kah.

Hea meelga läheks dünosse ja saaks teada,et kas midagi muutus või mitte, finants aga takistab see kuu tundub.

Segukell näitab ikka 10 -et gaasiga ja löpupööretega seega natuke kahtlane,et midagi muutus-aga enne dünot teada pole ,
järgmine viga mis võib ka olla on klapivedrud ,aga seda ei tea ju lampi... enne vaja lihtsamad asjad välistada.





Talv 2010 November-Detsember 03.12.2009
November 20

...sain kokkuleppele ühe tüübiga,et tulevad pikad headerid koos X pipega,ehk siis midagi
taolist :


Vanad




wc torustiku asemele tuleb ala 80cm suurune roostevabast



Mis veel..

Võtsin ükspäev tagumised stabika vardad maha kuna kõik 4 kummi olid katki juba kevadest saadik..aga ei kolksunud midagi seal.

Uurisin hinda..
American Beauty hind 660.-/tk. ja tellimisega.
Top parts 643.-tk ja tellimisega
Ebay 63 USD 2 TK ja tellimisega koos ca 93 usd ehk ca 1000 eek 2tk.

kogemata sai viljandi capris käidud ja need seal mainisid,et ah teevad koguaeg ise,kui võtta pole vardaid.. ja tegin ka ! 300 EEK kokku ehk 600+ eeku säästu... suvalistest golfi vms vardad.

Uus varras katki lõigatuna vs vana varras




Saab ka keevitada,aga praegu jäi vajadusel ka reguleerimisvõimalus.




3.12.2009 update

Udukatesse xenonid sest xenon= performance




wc torustiku asemel on hetkel valmis selline jubin ,teip on lihtsalt kriimude kaitseks. poleeritud rv.


niipalju on hetkel valmis uuest summutist tervelt :)


TIG-i kahjuks ei ole . :oops: :oops:





Stuff happens 19.06.2011
Piu, rihm lehndas 200-ja pealt ja kapoti riie katki , mõnsa.
Homme rihmavahetus.

tegeleme auto tunemisega, vaikselt loob..
Talv 2012 Tegemised 28.12.2011
Siduri survelaager viimased paar kuud lekkinud ja juppki juba kohale tulnud, samas oli kindel plaan ka siduri kontrollida ja põhjusega...


Võtsin asja eile ette , 1,5h-ga jõudsin niikaugele, edasi läks keerulisemaks muidugi. Torukolled lahti ja süütepoolid ja küünlad ja ..pfffff



Sidurikorv ja kulunud ketas..


Hooratas



Tagasild



Käigukast+differ+karadaan koos tunneliga



Nii lihtsalt ühesõnaga ei pääsenud,et ainult katted vahetada...

Hooratas läks treimisse täna 28.12.2011 ja ilmselt pääseme korvi+ketta ostuga, mis jääb rahapuudusel ilmselt jaanuari-veebruari kuusse. Kiiret ei ole,suve ei paista.
Asju juhtub ehk mootori remont 01.09.2012
American Beautyst haapsalus sai koju Viljandi kalli treileriga.

2 kepsusaalet oli ringi tõmmanud ja tänu sellele ka vänt kõver ja plokk nahkas. Pilte moto mahavõtust leiab siit https://www.dropbox.com/sh/ikmtfd0j1s0hyub/cghuXpSiIc

Sai siis uus ls1 plokk koos sisuga ja kaantega soetatud Võrust vahepeal.


Usast on tulemas Hinson Supercarsist uued Uretaan mootoripadjad .
http://www.hinsonsupercars.com/p-1285-hms-urethane-engine-mounts-c5c6gtorx7.aspx


Samuti uued topelt klapivedrud tänu millele saan ka vähemalt pöörded 6800 rpmi ni vana ca 6100 asemel.
Väga kerged terasest taldrikud, kasutavad stock juppidega.



http://www.briantooleyracing.com/660-lift-platinum-spring-kit-with-tool-steel-retainers-for-ls-engines.html
.660" Lift Dual Spring Kit for LS engines using stock rocker arms. Includes dual polished springs, matching tool steel retainers, locators of your choice for stock or bronze guides, locks and seals. Spring specs are 155 lbs @ 1.780", 380 lbs @ 1.180", 400 lbs @ 1.130, coild bind @ 1.070"

Põhjus ilmselt miks auto tegi ka wheelhopi kõvasti vahest, peitub ilmselt siin ,tänu kogu transmissiooni ahela värinale
https://www.dropbox.com/s/xxg4su904ttiskq/IMG_20120807_152935.jpg ehk 1 padjaga auto üsna pikalt sõitnud... padi oligi kahes tükis . Ja ainult 2 patja tal ees ongi :ohshit

Kaanetihendid ja mootoritihendid tulevad lähiajal, õnneks osutus ka seekord nii,et ise tellides vaata,et läheb kallimaks.
American Beauty aitas hädast välja ka plokikaane poltidega.

Arvatavasti talve jooksul teen uue sisselaske mis tuleb vähemalt 2 cm suurema diameetriga (mahutamisega on probleeme ) ja annab lisarõhku mootorile.