|
Autopäevikud > Chevrolet Camaro IROC-Z 1987
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (5) |
tagasi |
Chevrolet Camaro IROC-Z 1987 |
Omanik: kinomees |
Kevade lähedus ... |
21.03.2010 |
Lõpuks siis andis külm järele. Dets. lõpust kuni veebr. keskpaigani ei kannatanud auto juurde minnagi .. kõik oli nii külmast läbi imbunud, gaasiballooni otsa käiva kiirguriga polnud midagi teha. Seinad ja põrand olid ikka nii külmad, et .....
Igatahes kui ilm järele andis siis läks töö edasi. Vahepeal tellitud tihendid, kett ja hammakad olid kah kohal. Nii vanal ja vähehoolitsetud mootoril kujuneb ikka 90% tööst puhastamisele. Absoluutselt käik vidinad said ikka väga teist nägu kui juba harjaga üle käia. Sisselaske viisin klaaskuuli ja kaaned ning veepumba ning kogu esiosa kronsteinid lasin paberiga üle ja spray´ga üle.
Fuel railid ja pihustid puhastasin korralikult ära ja kütusetorud värvisin kah mustaks. Ilus ja läikiv tuli küll see lugu :D
Ploki puhastasin pealt ilusti ära ja kolvide vahelt koukisin kah kõik saasta välja. Et ikka esimesd paugatused kolvidel mõnusam lasta oleks :D
Täna sai siis kaaned peale pandud ja esimese pinguga kinnitatud. Korraks võtsin ka nuka välja ja loputasin üle. Tõukurite august sai siis karterisee kah pesuainet kallatud ja ligunema jäetud.
Kui sisselaske kätte saab siis veel vaja tellida paar temp. andurit ja pickup coil. Plaanis aprilli jooksul tänavale saada. Loodame ....
Paar pilti kah :D
|
|
Sõidab |
17.05.2010 |
Pole ammu midagi uut lisanud. Ühesõnaga asi on koos ja sõidab. Kondi kola ei hakanud külge panema, sest radikas oli nii lömmis, et parema õhu liikumise mõttes seda ette ei pannud. Käima läheb hästi ja toimetab pööretel hästi. Tühikäigul on veidi jama aga loodan sellele jälile saada. Õli läks sisse 5W40 täissünt ja unbes 5 liitrit. Hetkel olen maha võtnud lae polstri ja üritan seda taasada kerge klaasriide ja vaigu tuuninguga.
Käigukast on aga hoopis suurem mure. Kuna tühikäik on külma mootoriga suht kaua kõrgel siis käiku sisse pannes hüppab terve masin kohapeal ikka peris hullult. Kui õli kastis on soojaks saanud siis tavasõidu ajal on käiguvahetused suht sujuvad. Samas on tekkinud viimasel ajal miski imelik kahin-krigin kui käik sees ja paigal olla. Veel ei tea kas on kasti kettad või konverteriga midagi. Vahetab õli ära ja siis uurib edasi. Seni aga üritan nautida seda milleks see koletis soetatud sai. Ilmad on ju ideaalsed :D:D:D |
Tükid taga ! :( |
03.06.2010 |
Nonii. Juhtus siis selline asi, et oli plaanis minna linnapeale ja pesulasse aga ei jõudnudki kaugemale kui Sõpruse silla peale. Hakkas järsku kolisema miski auto all. Keerasin Rimi parklasse ja ronisin alla. Oli mõte et äkki kardaani rist puru - tegin juba enne kergelt kolksu. Vaikus. Sõitsin meetri edasi ja tagasi ... vaikus. Hakkasin vaikselt kodu poole liikuma, et eks hiljem vaatab aga silla keskel oli järsku tagarattad blokkis ja kogu lugu. Liiklus oli tihe ja mul ohutulede relee oli pandud suuna oma asemele .... ise veel mõtlesin, et no ohutulesid ikka vaja ei lähe .... :P
Helisasin sõbrale ja jäin teda ootama. Tuli patrull. Mina samal ajal seisin auto taga ja vehkisin teistele, et reastuda paremale. Politsei tuli, peatus ja hakkas seletama et miks ohutulesid pole ja miks kolmnurka pole jne. Ütlesin et sõber tuleb ja tellime treileri järgi. Patrull lahkus .... kurat küll ... oleks siis jäänud sinna oma autoga .. oleks rahvas paremini mind näinud ja ohutum jne.
Sõber kohal ja tegime kindlaks, et euto veereb vabalt(paar jõnksutamis ja hakkas liikuma), nöör järgi ja Anne tänava poole tuld. Ringilt maha keerates aga tuli selline ragin sisse, et jube ... elasin piduri peal ja sain teada, et signaal kah ei toimi :P Siis jõudis tagumine ratas juba meie kolonnist ette ja sõber taipas pidurdada. Siis polnud muud kui puksiir kohale, tungiga auto üles ning ratas koos poolteljega sisse tagasi. Minek.
Üldiselt keeras see ootamatu laks mu suveplaanid sinnasamusesse. Eks vaatab mis saab. |
|
|
|
|
|