|
Autopäevikud > Oldsmobile Cutlass Supreme SL 1989
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (2) |
tagasi |
Oldsmobile Cutlass Supreme SL 1989 |
Omanik: Draakon |
2011 |
04.04.2011 |
Aasta algusesse jäi lõpuks ka küünalde ja PCV klapi vahetus. Küünalde sädevahe oli ca miil ehk siis taaskord näha et mootori eest ei ole hoolt kantud. Talve on auto kenasti vastu pidanud ning öelda saab ainult head. Nokitsemist on vana auto puhul alati, kuid siiani on tegu suhteliselt töökindla rauakolakaga.
Üllatusena käis ühel külmal talvehommikul ühte juhti tänades raks läbi ohutulede lülitist mis kiilus kinni sisselülitatud asendisse, seega kadus ka suunatulede roll. Ainus võimalus tuled välja saada oli eemaldada ohutulede relee ning seega suunatulede funktsionaalsus tervikuna. Taaskord tänud US-Partsile, kes kiirelt asja korda tegid ning ka katkise helisignaali lüliti toimima suutsid panna.
Kuna vastu pead käiv laeriie hakkas lõpuks närvidele käima sai siiski vahetus ette võetud. Selgus, et töökoda, kellega sai asjad läbi räägitud ei saa ja ei taha näha autot tervikuna, vaid tahavad tõesti puhtalt ainult lage. Sain natukeseks ajaks kasutada sooja töökoda ning lammutasin salongi vajalikul määral laiali. Lõpptulemusena oli küll närvikulu nii kiire lahtivõtuga kui ka kodutänavas salongi kokkuladimusega (stiilis lombis seistes uksest tahapoole katteid paigaldades), kuid tulemus sai väga kena ja valge laeriie mõjub hallikas salongis päris mõnusalt. Lõplikult sai kaotatud veitsi tuuning ehk siis pintsliga ületõmmatud salongivalgustuse lampide klaasid. Ühtlasi paigaldasin esiklaasile siseantenni sest ilma laeta oli antenni juhtmete vedamine keskmise peegli juhtmekimbu kandist väga mugav. Sain Boschi siseantenni, eks näis kas müüjate soovitused kvaliteedi osas ka paika peavad.
Ilmade soojenedes sai soetatud suverehvid, mõõduks 205/65 R15. Kuna ilmad soojenesid sai ette võetud jahutussüsteemi läbipesu-vana tosool välja, nädalake sõitsin ringi ainult veega ja uus tosool sisse. Vahetatud sai ka mootoriõli.
Vahetatud sai ka vasak esimene rattalaager, ostmisest saati on ta kergelt ragisenud/sahisenud ning pikki otsi sõites hakkas see heli juba kergelt närvidele käima. Üllatavalt mõnus on nüüdsest vaikse autoga kulgeda.
Ühel kiirevõitu õhtupoolikul suutis mootor välja surra ning viga süvenes terve õhtupooliku-tühikäik justkui puudus, sõitma pidi pidevalt kergelt gaasi hoides. Lõpuks jõudsin otsingutega ebatõenäolise tühikäigumootorini mis oli katki. Ebatõenäoliseni sest mootor on minu mõistes uus ehk siis ostetud uuena eelmisele Oldsile, vanuseks seega ~3 aastat. Ega midagi, vana tühikäigumootor sai ülesse otsitud, uuelt sinna vedru ümber tõstetud, puhastatud TB kanalid ja mõned pistikud ning kõik kokku laotud, siiani on rahu majas olnud.
Üllatuseks hakkas kergelt lekkima roolilatt, roostetõrje põhjale on seega nüüdsest olemas. Tellitud sai lati remondikomplekt, kuid paigaldus jääb esialgu määramata aega. |
|
|
|
|