|
Autopäevikud > Chrysler Pacifica TOURING AWD 2005
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (9) |
tagasi |
Chrysler Pacifica TOURING AWD 2005 |
Omanik: WilluS |
Ostmine |
01.05.2010 |
Kusagil mais sai auto ostetud. Algul olid küll hoopis teised plaanid aga otsimise käigus sattusime Raidsaare müügiplatsil Pacifica peale. Sealne isend oli suht räsitud väljanägemisega. Aga auto24s müüs eraisik Pacificat, mis kohe meeldima hakkas. |
Gaasiseade |
25.05.2010 |
Gaasiseade tekitab küll endiselt vastakaid tundeid aga võtsime kätte ja panime peale. IV põlvkonna gaasiseade. Peale pani Compador. Väga asjalikud tegijad. Maksma läks 16 400.-. |
Vasak õõts ja amort |
22.07.2010 |
Kuigi müüja kinnitas, et veermik on Silberi poolt üle vaadatud ja korras, sai siiski kahtlase hääle tõttu Pirni tänava ülevaatuspunktis kontrollis käidud. Väideti, et vasak amort on vilets ja õõtsa puksid läbi. Käisin siis Silberis uurimas, et mid tehtud on ja tuligi välja, et Tartu Silberis on vahetud parem amort ja õõts, vasakul on kõik vana. Nii saigi veermiku remont ette võetud. Kokku töö ja materjal 10 240.- |
Hooldus |
18.08.2010 |
78 000 km hooldus. Mootoriõli vahetus, õlifiltri vahetus, mootori õhufiltri vahetus ja salongi õhufiltri vahetus. Kokku läks maksma 1760.- |
Vahatamine |
19.08.2010 |
Lasin Autoplusis auto seest puhastada, nahahooldust teha, tefloni peale panna. Väljast poleerida ja vahatada. Vaha pidi olem super nanovaha. Välja näeb hea. Saab näha kuidas vastu peab. Maksma läks kõik kokku 6000.- |
Aku |
24.08.2010 |
Eile õhtul hakkas aku streikima. Kuidagi äkki. Õhtul äkki hakkas starter imelikku klõbinat tegema käivitamise asemel. Neljanda katsega küll käivitus. Pärast mõõtsin aku pinget ja see 10,8V. Nüüd uus aku peal ja kõik on palju ilusam. Enne oli peal 62Ah aku, see tundus kuidagi väike selle mootori kohta, nüüd sai peale sobitatud 74Ah. Natuke tuli modifitseerida aga peale läks. 1125 krooni taheti ka. |
Talveks valmis |
19.10.2010 |
Sai igaks juhuks vahetatud jahutusvedelik ja piduriõli. Vahetuse käigus selgus, et üks käigukasti õlitoru laseb läbi. Õigemini vist küll toru radika poolne kinnitus aga esindusest sai tellitud kogu koplekt: toru ja mõlema poole kinnitused.
Lisaks sai hangitud uued talverehvid koos valuvelgedega. Rehvideks said kogemata Michelin Latitude X-Ice North. Tahtsin tegelikult lamelle aga rehvifirma ajas midagi segamini ja nii jäigi. Uued veljed ostsin ka, et oleks lihtsam suve- ja talverehve vahetada. Sellele autole on velgede valik väga piiratud aga ise olen nendega rahul. |
|
Väike hooldus |
09.11.2010 |
Talve tulekut silmas pidades sai veel jahutus- ja pidurivedelik ära vahetatud. Selle käigus avastas mehhaanik aga, et käigukastiõli jahutustoru lekib. Käisin Silberis varuosasid tellimas. Küsisin ettenägelikult, et kas torudega on ka torukinnitus kaasas? muidugi ei olnudja kusjuures, kinnitus maksis poole rohkem kui torud. Kui aga jupid kohal olid ja remont pidi peale hakkama selgus, et jupid ikka päris ei sobi. Kinnitused olid nimelt ainult käigukasti poolsed. Aga toru teine ots tuli ju kuidagi radika külge saada. Õnneks on mul asjalik mehhaanik, kes suudab ka keerulistest olukordadest välja tulla. Aga kurb on see, et Silberi peale loota ei saa. See käigukasti õlileke sai remonditud kokku 1800.- krooniga. |
Ülevaatus |
15.12.2010 |
Käisin autoga ülevaatusel. Naine hakkas juba ukse taga nutma, et need paistavad nii asjalikud mehed, et tema ei julge välja tulla. Enne kui onu autoga sisse sõitis ma hoiatasin, et auto on nelivedu ja töötab praegu gaasi peal. Mehed toimetasid, uurisid vilgutasid tulesid ja hakkasid siis mootorit piinama. Proovisid ja susserdasid, tallasid pedaali ja toksisid oma aparaati. Lõpuks oli aruandes CO tase: lubatud 0,3 tegelik 0,02. Auto kätte sain töötas see ikka gaasi peal. Kui ma siis meeste käest küsisin, et kas nad mõõtsid gaasi või bensiini peal siis mehed olid jumala kindlad, et mõõtsid ainult bensiiniga. Ju siis ongi öko auto. |
|
|
|
|