|
Autopäevikud >
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (29) |
tagasi |
|
Omanik: |
F-Body kokkutulek 2015 |
03.06.2015 |
Ns paar pilti autost.
Sain üritusel ka AB-st tellitud asjad kätte (genekas, radikas, kapotiamordid), millest esimene kohe järgmisel päeval auto külge läks.
Eelmise genekaga oli, kes seda autopäevikut on juhtunud lugema, selline keskpärane lugu, et kinnituskõrvad olid mingi X koha peal, mistap tuli paar põllumajanduslikku kronsat installeerida, et asi kuidagimoodi istuks. Eniveis, nüüd on korras - üks kord elus vähemalt mingi asi "bolt on" :)
Edit: Radikas + termostaat sai ka kenasti külge. Ega vanal radikal otseselt midagi häda polnud, aga nii ei ole ju võimalik sõita, kui tead, et kapoti all on vana ja roostes asi :) |
|
Õhupumba jutud |
11.06.2015 |
Suvi on tegus olnud - kapoti alt lahkus pidulikult Air Pump ehk õhupump. Kes veel ei tea, siis tolle junntüki eksistentsile pole peaaegu mingit õigustust, seega targem on see minema visata - saab kapoti alla ruumi juurde ja ehk isegi paar heppa juurde :)
Olles unustanud teooria, sai natuke jalgratast leiutada, kuid lõpptulemusena sattus mootoririhma uus teekond olema siiski just see, mida targad foorumidki pakuvad (originaal pilt nr 1, uus lahendus pilt nr 2).
Üks põhjus pumba elimineerimiseks oli veel see, et mingi laager kapoti all kahiseb, ja kahtlus langes just tollele. Aga võta näpust - tuleb välja et konditsioneeri pumba laager, mis juhtumisi on mingi aeg tagasi vahetatud, on see põhipätt. Natuke jura lugu, ise lootsin et nüüd on mõneks ajaks remonttöödega kõik.
Uue rihma pikkus on 2425, kuigi võiks 2400 olla.
Tänan Tartu Top Partsi väga viisaka teeninduse eest! |
|
Auto müüdud |
10.10.2015 |
Auto müüdud! Õnneks on uus omanik usaraua-fänn, seega läks headesse kätesse. Natuke kahju on küll, sai seda masinat ju putitatud omajagu, ja üritustelgi on naltsi üsna mitme rubla eest saanud sellega.
Päevikuga vaatab mis saab, kui uuele omanikule ei meeldi, siis koristan selle siit peagi ära.
Mõned pildid ka tänasest hommikust, kui see masin veel minu oma oli. |
|
|
|
|
|