|
Autopäevikud > Ford Mustang Mach1 390 1969
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (6) |
tagasi |
Ford Mustang Mach1 390 1969 |
Omanik: sven59 |
Väike unistus! |
01.06.2012 |
Vähemalt 10 aastat tagasi jäi silma see auto - kusagil arvutimängus. Ei saanud kuidagi peast välja. Selgus, et seda autot on ainult üks aasta toodetud, hirmus kallis ja väga vähe. Sai käidud USAs muuseumis vaatamas, et ikka oma silmaga ära näha. Ja juhuslikult ühel ilusal lõunapausil autokuulutusi sirvides leidsin selle - soodsa hinna, õige aasta - ühesõnaga kõik oli nii nagu kõige "märjemas unenäos". Järgmine hommik asusin juba Belgia poole teele! Jõudsin reede 11.05.2011 hommikul Belgiasse - kõik mu hirmud ja kahtlused kadusid, kui autod nägin - kaup sai tehtud - ots ringi ja Eesti poole. |
kodus! |
01.06.2012 |
22.05.2012 Sai Arkis arvele ja juba järgmine päev ülevaatus. Nädalavahetusel otsaga Elvas Old Iron Weekenderil. |
|
uued jubinad |
22.05.2013 |
1 veebruaril sai tellitud mõned asjad cjponypartsilt ja nüüd 15 mai jõudsid nad kohale - neil ei olnud kõiki asju kohe letis. Kuna auto ujus ja oli ära vajunud - sai tellitud uus vedrustus, amordid ning kõiksugu puksid ja tihendid, mis sinna vahele käivad. Lisaks veel natukene uuendust süütesüsteemile ja kamaluga iluvidinaid, liistukesi ning nupukesi, mille puudumine häiris.
Nüüdseks olen alustanud istmete uuendamisega, kus suure hurraaga alustatu leidis pika ja piinarikka pusimise 3 tundi seljatugi - nii, et sõrme nahk luu küljest lahti - järgmine päev sai mindud nahataja juurde, kes siis koos minuga 1,5 tunniga pani ülejäänud nahad peale ja sai veel korrigeeritud minu tehtu. (pildil minu kortsuliselt tehtud iste - mis nüüd ka sile ja ilus). Puudusid õiged töövahendid - panin nahka sidumistraadiga jne.
Panin siis custom retro sound makis sisse, mille paigaldamine tundus video peal maru lihtne, aga tegelikult selle paika ajamine on päris jama.
Alustasin vedrude ja amortide vahetamisega, aga jäi pooleli, kuna vedru sadula pukse vahetades murdus viimase polt sisse.
Tagaklaasi kate on ka nagu paigas aga oleks veel vaja augud hingede ja kinnitite jaoks puurida - mull väga meeldib see kate - teeb auto veelgi vihasemaks. |
|
vedrustus ja istmed |
26.05.2013 |
No sai selle vedrustusega ühele poole ja natuke kõrge sai. Tuleb välja, et originaalis peabki ta nii kõrge olema. Ei tea kas siis esimestel vedrudel üks tiir maha lõigata - kas see oleks arukas? Kas tagumisi lehti kuidagi painutada - on kellelgi kogemusi. Või pean hakkama mõtlema uutele, kui madalamaks tahan saada.
Teine häda istmetega. Krutisin istmed hoolega põhja külge ja oh häda - ei mahu enam ise autosse. Olen pea 2m ja ligi 100kg. Siis sai küll hing täis. Selline tunne oli nagu istuks rooli peale naise autokasutust - täiesti ahistatud. Võtsin siinid alt ära ja sain mingi 4 cm allapoole, sai küll parem, aga ikkagi on pea laes. Nüüd ei jää vist muud üle kui pean topeltpõhja ära võtma ja istmed otse põhja külge kruvima. Või siis paksud kokku kutsuma ja neil aasta laskma autos istuda, et istmik ära vajuks.
Ma siin veel teen lihtsaid asju, ei kujuta ette mis häda need näevad, kes autot täiesti ümber ehitavad. |
|
mootor |
01.06.2013 |
Jagajale uus sisu - aga tuli välja, et vaakum regulaator on katki. |
|
auto kõrgus |
01.06.2013 |
Pärast uue vedrustuse lisamist auto kõrgus vähemalt 8cm kõrgem |
|
|
|
|
|