www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chrysler Imperial 1971


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (17) tagasi

 Chrysler Imperial 1971

 Omanik: vr

Kõik algas sellest... 01.01.2003
Et oli kord mul töökaaslane kes alalõpmata seletas ikka usakatest, paasteeris linke tqhq lehelt ja igaltpoolt veebiavarustest erisorti iluduste jms kola kohta.

Eluaeg armastand et auto peab suur olema ja ruumikas.. nii see vidin mulle silma hakkaski. Vaatasin siit ja vaatasin sealt, kaalusin ühtepidi kaalusin teistpidi.
Ikka leidsin hea põhjuse miks edasi lükata.

1 2 3 4
Hakkame ostma 05.04.2004
Kuniks tqhq foorumis tekkis teema.
Hirm tuli nahka et äkki keegi võtab nina alt ära.

Kiirelt sai ostusoov esitatud ja kokku lepitud et käru mulle meeldib ja minu omaks saab, kulus veel mõni aeg enne kui diil nö lõplikuks sai.

sealt kuskilt maalt hakkas see kuulus ootamise periood, mis kippus väga pikaks venima. õnneks ulatati minu kätesse viide kohta kus kaupa trackida saab.. see rahustas pisut..
aga ootamine ikka kole ja pikk nagu ikka.
1 2 3 4
Esimene kohtamine 28.07.2004
Viimaks oli siis kullakallike eestimaa pinnal asuvasse sadamasse saabunud paar päeva oli kulunud mõningate formaalsuste peale, ja auto müüja tõsise lammutamise ja rabamise järel sadamas, kell lähenes südaööle, tuli kõne, et autod treila peal ja teel.

Korjati mindki linnavahelt üles ja võtsime treiladele sappa,
peale minu käru oli paar tükki veel liikvel nö.

tagantpoolt lähenedes ööpimeduse varjus oli ikka võimas vaatepilt küll, kuidas treila on lookas mu tulevase käru all, kell oli siis juba üle südaöö.

Peatuspaika jõudes sadas taevast kõikmõeldavatest vihmadest just see kõige jämedam.. mäletate küll suve suurimat uputust;)
Õue astudes oli silmapilkselt läbimärg ka hambaall olevad kuivemad kohad.. suitsu ei saand ette panna pealt kätega varjates peksis ikka vihmapiisa maapõrkest nii kõrgele ja nii tugevalt et suitsu pooleks lõi..

aga sellest pole hullu sest rõõm oli suurem...

SUUUUUUR ja ROOOOHELINE
1 2 3 4
Sõidukorda.. 03.08.2004
Kui nuppu anda, siis tavapäraselt autud käima lähevad...

Aku oli tal juba minu kätte jõudes seisus: "Värvi punaseks ja viska kaugele, mine järele ja viska veel kaugemale!"
suurest laiskusest uue järgi minna sai too ikka elule turgutatud, ja mis seal salata, hooaja pidas tõrkumisi vastu.
Et siis kuna asi ei tahtnud ütegi törtsu häält teha siis tuli hea mõte lekveeter üle mõõta igaltpoolt, kuna garaashi see asi ei mahtunudki siis tuli auto alla saamiseks üht külge kergitada ja siis altpoolt läheneda, läbi pori ja muda, mul polnud sel hetkel õrna aimugi kuskurat see starter asuda võiks, kuhu vool ei paista jõudvat ja seda ma sinna otsima läksin. küll üheltpoolt ja teiseltpoolt aga ei miskit.. jõudsin juba leppida et sellel autol ei olegi starterit tõsise uurimise puurimise käigus õnnestus tuvastada, et kottermann peitus ühes õnnetus juhtmes mis oleks otsapidi pidanud starteri relee külge needitud olema aga oli sealt omavoliliselt hoopis jalutama läinud...

Ja tõepoolest starteri sai pöörlema.

votniii käivad meil siin algaja mehaaniku pajatused.

Edasi käis:
starteri relee juhtmed klemmid üle käia ja puhtaks, jagaja kaane klemmid, rootor.
bensiin torust üles saama, karpa poole õhufiltri kaane pealt ohtralt pärtli "pesemisvahendit" hunnik ilusaid sõnu impale ja patsutusi ja paisid jms
ahjaa aku juhtmed paar cm lyhemaks ja uued klemmid peale.. paar akutäit lekveetrit vist kah sai ära kulutatud laadimiste vahepeal:P

see siis selle tarbeks et asi mürtsatama hakkaks.. eks seal ole neid juhtmeid klemme veel hunnikus mis üle käia jms..

aga vähemalt liikus edasi meeter ja tagasi meeter
rohkem ruumi hetkel polnud hoovis.
33 + 1 05.08.2004
Kui Viljar paberitega ARKi jõudis oli sealne tööpäev juba läbi saamas...

Ehk siis oma tööpäeva lõpus kiirelt taksoga ARKi ja selse tööpäeva lõpust veel 15min puudust oli sai kiirelt number ära rabatud.

Nagu arvata oli ei olnud kohalik elanikkond väga rõõmsas tujus selle peale et ka mind ära teenindada tuli 45 minutit peale vastuvõtuaja kukkumist.

kaapisin miski avaldus vormi või paberi kätte ja kukkusin seda ooteajal täitma, kuidas oskasin..

Kuna toiming isajänesest minujaoks esmakordne oli ja eneses kindel polnud siis jätsin paar lahtrit täitmata et üle küsida..

Numbriautomaat vilgutas mulle lubavat punast tulukest ja nii ma siis nägu säramas leti äärde astusin, endal peas vasardamas: ":,:Kõik räägivad et ARKis on kurjad töötajad!!!:,:"

Tädi krabas mu paberid ja kukkus lugema ja toksima arvutisse miskit. Jõudes minu tühjaks jäetud lahtritei kukkus virisema, et kas ma ei oska kirjutada vms.. Mina siis lahkelt seletama, et armas tädi mina polnud endas kindel jms, rahunes.

Edasi tuli usa reg tunnistus või tech pass vms.. uuris puuris siit ja sealt lõpuks andis kõrval oleva onu kätte et vaata kas see on õige asi... onul oli kiire tema enda kliendiga ja ei reageerinud.. tädi ootas, mina vaatasin, et Möhh? Pool minutit hiljem tädi uuesti kõrvale: "Kas see on ikka õige asi?" Onu vaatas hetkeks kõrvale ja nähvas et on küll. Tädi jäi rahule. järgmiseks uudistas tollipabereid, kus loomulikult oli vin koodis number 1 ja L segamini aetud.. vaatas mulle altkulmu otsa, mille peale mina kohe seletama et ärge nüüd pullige arkionu käis vaatas üle ju masina ja passis on ka õige, pealegi sellel autol ei saa selle kohapeal numbrit/tähte olla jms.. Tädi jäi jälle rahule..

Vahepeal viskas muheda olemisega onu nalja, et tema "istub parajasti kodus" ja "nööbib õlle lahti". mille peale tädi turtsatas: "Ja kes sellest hoolib!" Ilmselge vihje et minu ja veel paari tüübi kohalolek sellisel hilisel tunnil on taunimist väärt.

Siis läks numbri valimiseks Tädi tähtsa näoga taharuumi ja toob numbri kujuga "ABC XXX". Mina natuke kahtlevalt juhin tähelepanu masina päritolule ja poetan moka otsast, et sellele kärule sobiks natuke lühem number vist. Tädi aga ei mõistud minu peenet vihjet, et kobi taharuumi ja too lüjhike, nähvas "kus mina pean teadma mis sorti plaat teile läheb." Ju ta siis arvas, et mina temalt nõu küsisin.. Lammaz!!

Igatahes sain oma asjad kätte libistasin seljakotti ja kadusin kui tuul.. ühte teist asja libistama ja seda kõhtu!

teel ühest libistamise paigast teise avastasin, et esmane registreerimistunnistus anti kätte sellele massinale 04. august 1971 seega 33 aastat ja 1 päev tagasi tema esimesest eestimaisest plaadist.
Lammaz
Tartuskäik 13.08.2004
siia tuleb pikk möla:)

autoga seonduvalt kõige olulisem sündmus.. miski kaabakakari murdis/väänas suht kesklinna lähedal pagasiluugi pealt märgi, mis ühtlasi ka lukuaugu kate oli, ära

tõprakari.... edaspidi näen sellist tegevust ükskõik mis auto kallal.. siis võtan persest kinni ja tambin sodiks.. loomulikult siis kui jõud üle käib
1 2 3 4 5 7
ABCS 28.08.2004
Reede, hommik:
Kui mälu ei peta oli miskitsorti punane päev või oli ta lühendatud tööpäev, igatahes olin mina juba varakult autot nühkimas pühkimas pesemas. Kuna Legaal-promillilistel põhjustel ei olnud enesel suurt soovi barankat haarata, tuli otsida sohvrit. Mitmeid sõpru läbi helistades ei õnnestunud kuidagi kedagi nõusse saada, suvine aeg, kõik igalpool maad mööda laiali. Viimaks tuli üks hea tuttav meelde kelle kogemata esimese ringiga ära unustasin. tema oli ilusti saadaval ja lahkelt nõus appi tulema, aitäh Roland! tallinnast sai veel peale korjatud veel üks inimene, linnapiiril tankimine ja leekima Haapsalu poole.
Kohale jõudmise järel sai auto lossi lähedale tänavale pargitud ja vaatama minud, et mis ja kus ja kuidas edasi. Olgu märgitud et seekordne ABCS oli minu jaoks esmakordne.
Pisut ringi vaadatud, mõned sõbrad tuttavad läbi teretatud, sai kärule hääled sisse aetud ja üks tuttav linnalähistele ära visatud, pidi olema vaid mõni kilomeeter. Pärast selgus, et mõni kilomeeter = 25 edasi ja 25 tagasi :D egash midagish.. ainus paha asi oli see, et kolmandik teed oli kruusakattega ja minu hommikune nühk pühk sai suht rõveda sitakihiga kaetud(vt. pilti). Veeresime siis tagasi, seekord lossimüüri äärde, pidama jäime ühe väikse künka peal.

Sealmaal lõppes ka bensiinipumba jaks. Õnn oli, et see pump seal lossiplatsil ära kooles mitte pool tundi varem kui ma haapsalust välja sõitsin inimest ära viskama kuskile väga väga külavahele.
Mootoriruumi katte paotamise järel, et uudistada mis viga, leidsin end üht-äkki 3 meetrit autost eemal ja minu silm observeeris pilti kus ühtäkki oli 20 perset vastu vaatamas kapotiluugi ja auto vahelt.
Selge, minul pole siin enam miskit teha.. sai siis väike õlle ja väike sigaret.
Katsetuste käigus, ehk õhupuhastaja pealt törts bensiini ja nuppu, selgus ühtäkki bensiini põlemisomadused. Minitulejkahju mootori peal mis osavasti likvideeriti lahke rahva poolt, järjekordselt ei saanud ma ise seda leegikest nähagi, sest eelnimetatud 20 perset blokeerisid vaadet.

Küna käru vedeles mäe peal siis sai tema sealt alla veeretatud ja otse tagumise värava lähedusse pargitud. Too õhtu oli juba nii hiline et ei viitsind hoovi sisse roomatagi, väljas tegemist küll ja veel(hunnik promille ja mõnusat möla). öösel sai testitud ka turvameeste taset.. ..tase oli kõva, kuigi ma sain juba teada turvamehe koera vanaisa nime siis väravast sisse ei saanud:D

kella 6 vms paiku sai magama keritud. Ettenägeliku inimesena ei võtnud mina telki mitte kaasa. Magamisasemeks sai imperiali tagaiste. Tõtt öelda jäi kümme-viisteist cm puudu et mugavalt seal vedeleda täispikkuses .. uni .. äratus .. Hommik oli karm jalad poolkõveras asendis olemisest valutasid, kiirelt vaja sirutada. ja nii ma nad aknast õue pistisngi.. varastele uudistajatele võibolla hhuvitav vaatepilt. mõnda aega vedelesin veel magamiskoti sees ja nautisin poolund ning kommentaare käru kohta (vaata kui suur piduripedaal, milline pirakas masin jms). Õnneks oli vastu hommikut sadanud ja auto oli sitast/savist täiesti puhtaks saanud(vt. pilti:)

Teine päev koosnes veaotsingutega. Järjekordselt 20 perset kolleegium koos ja ühiselt leiti, et asi ikka bensupumbas viga, pakuti ka lahendusi.

Käiku läks lahendus mimega zhaparosets doonoriks(vt. pilti mis originaal bensupumba aseml on)

myyri äärest sai minema alles kell 9 õhtul pühapäeval...
seda siis ellepärast, et esiteks tuli oodata et pump kohale jõuaks ja siis natuke sellepärast, et eelnevate testimiste käigus oli aku tühjaks lastud..

uskumatu, et ma pidin kohale tellima eemalt auto kes voolu annaks.. lossiümbrusest ei taht keegi aidata
usaraua seltskond oli küll selleks ajaks uttu tõmmanud, neid süüdistada ei saa.
aga meele tegi mõruks küll, eriti peale seda kui mina maailma lahkelt aitasin juhtmete väljalaenutamise teel.

Kokkuvõtteks: Lõpp hea kõik hea!
1 2 3
Karpa remont 01.09.2004
Ligikaudu mingi hetk sai karpa pealt maha krabitud.
Kraapimise hetkel ka tuvastatud et sisselaske külge kinnitus asi 4 poldiga mis tol hetkel kõik näpuga lahti keeratavad olid:|
Sealt ehk ka põleng ABCSil maby.
Esialgsed prognoosid karpa margi osas millele viitasid pagasiruumist leitud karbi jäänused, osutusid valeks.
Peal oli ikkagi originaal Carter AVS, sellepärast jäi ka leidmata mis pagana remondikomplekt sinna sobib.
Sisse vaadatud.. tõepoolest, asi oli sitta ja savi täis, ehk siis puhtaks puhtaks puhtaks.
Sitt lugu oli see, et ei osanud ma tol hetkel leida kust tellida eelnimetatule kaane tihendit vms lahtivõtmise hetkel oli ml ju veel teadmus, et nimetet karpa on hoopis teist sorti. seepärast jäi ka katki kohalikust poest tellimuse vormistamine.

Kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem!!! Papitükk kätte, vana tihend peale, pliiats ringi, käärid skalpell augutangid, 2 tundi ja uus tihend olemas istutasin ta peale ja toppisin kokku.
Kogu aktsioon eeldas 2x karpa enese ja 5x kaane peale maha laadimist. Lõpuks sai kõik paika ja tööle. Mina isiklikult aga suudan unepealt nüüd seda karpat kokku klahti kruttida.

Need 4 polti keerasin viisakamalt kinni kui nemad enne mind olid:)
2. 3 4 5 6 7 8. originaal
Talvituma 01.10.2004
Täpselt ei mäleta aga sealkandis see oli kui masin talvituma sai pandud garaashi. eelnevalt, et liikuma saaks uus aku lõpuks äraostetud ja peale pandud.

Teatavatel põhjustel pidin enne sõitu asumist ära ootama ühe sõbra, ja kuna mul suurt midagi tarka teha polnud siis kukkusin kruttima tühikäigu seadeid jms. pool tunnikest kruttimist viis sinnamaale, et tühikäik mis ennevanasti oli kuidagi liiga madal ja varbaotsaga alati järele aitamist nõudis sai ilusti tuksuma, boonusena käivitus mootor ainult kaugelt võtme näitamisest, varem pidi ikka pisut ketrama.
Kuna härra salongisoojendamiseventileerimisesüsteem oli otsustanud mitte töötamise kasuks siis sai aken puhtaks lastud kapotti üleval hoides. Sinna tekkis just paras pilu millevahelt jahutusventilaator sooja õhu läbi puhus ja otse klaasile.
Sõidu käigus aga liigse udu tekkimise jms jama vältimiseks keerasime klaasid alla ja panime soojad mütsid pähe. Omaette elamus alanud lumesajus sedamoodi chillid.

Teel garasheerimispaika põikasime läbi ühelt platsilt läbi, miski õrn lumekiht oli ka juba maha sadanud ja plats oli 100% jääs.. seal siis sõbraga uisutasime naljaviluks veidi. miskid valesillaveolised riisipunnid ka torkisid oma nina sinna platsile aga lasid hästi ruttu jalga.

See oli see koht kus ma veelkord oma kärusse ära armusin.. kaks ja pool tonni rasket rauda mootoi müdinal külg poolviltu ees esimene ots tuledesäras roomab vaikselt sinu poole.. kuratlikult ilus vaatepilt.

Kui see auto kohapeal seisab siis võib kindel olla et auto alune saab olema täielikult üles sulatatud, misiganes kraad pakast seal ka maas olal võis.

Peale platsil hullamist sai siis talvekorteri poole edasi liigutud. garage iseenesest asus nr 2 korrusel kuhu tuli sõita kallakust üles betoonrennis..
sai siis liikuma akatud.. mõnus lumi mis jääks muutunud teiste inimeste rataste all ja suht suvine kumm aga ütlesid:"Onu Filiar, meie ei soovi siit üles astuda!" egash midagish olles poolel teel üles seal rennis(mõlemalpool külgedel väga vähe ruumi) jalg piduril ja nupp nokkimas kiires tempos mis edasi.. kui lasin tal alla tagasi veerema akata ja mõtlesin, et oh well ongi vaja üle värvida..
Õnneks vajus ta suht sirgelt alla tagasi. Katse nr2 viisime läbi sõbra abistava käe saatel tagumise otsa juures, tagant lükates ja pikemalt hoogu võttes saime ka napilt napilt üles. Garaashi mahutamise manööverdamise tagajärjel jäi tagumisest otsast 5cm lahedalt ruumi ja esimese otsa ja ukse vahele mahtus ilustii sõrm ära, ilma kindata, kindaga enam ei läinud.
korra patsutama 16.02.2005
Et kuna eriti aega ja ruumi pole hetkel näppimiseks siis on teine seal talvekorteris unarusse jäetud peaaegu..

Täna siis jälle seepäev kui korra vaatamas sai käidud.. siit sealt näpitud vaadatud..
Akuklemmid peale.. hops pukki, natuke aega oodata kuni elektripump karpa täis lõgistab..

võtit... ei midagi peale starteri hhääle..
hmm.. veel korra.. ikka ei miskit.. natuke gaasipedaalile paar vajutust.. võtit.. ja väike mürtsatus ja meeldiv urin kõrvadele:)

sai siis siitpoolt ja sealtpoolt kõik asjad üle vaadatud, et kas on nii nagu eelmine kord.. jahh kõik samas seisus.. mootor korra soojaks ja siis pillid kotti koju tagasi..

Täna tuleb rahulik uni:)

ootame kevadet..
raamatud 23.02.2005
Sai siis lõpuks koht leitud kus pakuti tehase remomanuaale ja need ära tellitud..
enne ei julgenud pooltele asjadele ligi minna, äkki lõhub ära oskamatu nokkimisega.

Piibel käes:) 24.03.2005
kohale jõudis 2 raamatut body ja chassis service manuaalid..
tänud tqhq foorumi kasutajale autodusa kes paypali ja transa orgunnis

homme läheb lammutamiseks.
Suur Reede 25.03.2005
Niisiis.. krt teisipaeva õhtul tekkis sõber Jannoga idee, et suur reede vaba päev, tuleb auto alla ronida..

Eesmärgiks: Salongi mitte jõudev soe õhk.. bensiinipumba vahetus zhaparozhetsi ahju oma ->> miski sügisel juba ostetud hüco pump..

Neljapäeval sain kätte oma service manuaalid body ja chassise kohta kus kõik pulkadeni ära kirjeldatud..
Algas siis sellega et juba neljapäeva õhtal vedasin ennast Janno juurde koos mõne õllega, et hommikul poleks startimise; liikumisteekonna sünkroniseerimisprobleeme.. õlle hambasse sohvale magama, kell 10 start garagesse..

Esimese asjana veeretasime autu garaazhist õue.. seal oli palju soojem - päike paistis selga.. ei hakanud isegi nuppu andma vaid kakkusime kohe voolikud lahti uued filtrid vahele uus pump külge ja tuld..

Oh oleks see vaid nii libedalt läinud.. Jupp aega otsisime kohta kuhu pump pista.. Olime juba loootust kaotamas.. sinna kuhu oleks kinnitusvitsa kinni poltinud kõige sobivamalt seal jäi pool sentimeetrit pumba suurusest üle et ära mahtuda :(

pika nuputamise peale avastasime et kinnitusvitsa vastus mis ümara pumba ümber käib võiba ka edasi tagasi nihutada (shoot me).
siis sai tõepoolest jupid junnid külge.. aga voolikud nats viletsalt.. oli uue, pikema järgi vaja minna.. salongisoojendamise unustasime hetkeks ära..

J'rgmine nali.. miskil müstilisel põhjusel tundus, et pumba suurest soovist pumbata jäi vähekls kuna polnud midagi pumbata:( (selle õnnetuse nimi on bensiinitaseme mõõdik ei näita mütsigi..)
hädast aitas välja samas garagekompleksi kasutav härra kes oli lahkelt nõus sõidutama mind koos kanistriga tanklani ja tõi sealt isegi tagasi:)

siis sai nuppu ja minekut.. kevadine ilm oli soe ja ei juhtund klaasid uduseks ega miskit minema.. sõitsime sõbralikku autopoodi valdeku tänavas mis iga ilmaga lahti;) rabasime hunnik voolikut klambreid... Igaks juhuks ka ühe tulekustuti mis parajasti puudu juhtus olema.. .. ei ole vaja õnnega mängida kui bensuga tegeletakse!!

Vahepeal tankima siis sõbra juurde ja ammu välja laenatud korralik õhu pumpamise mehhanism tagasi nõutud.

Edasi Läbi linna garagesse. tuli tuju natuke nokk rulli tõmmata ja ristmikel kohalt startides kummi suitsetada.. tuli väga ilusti välja.. Meie rahul rahvas rahul! Loll jutt et eelnimetatud pump, mida foorumis kardeti mitte piisavat rõhku tekitavat, ei jaksa ette lükata.. Istmessekiskuvat tõmmet jätkus vähemalt 50-60mph rohkem ei hakanud suruma.

Päeva suurim lollus: Kõht sai tühjaks - vaja hamba alla miskit.. kaubanduskeskus ja tema parkla oo lunastaja. Hambaalust sai aga mida ei saanud oli autut käima enam:( vana viga mis juba ammu ja igaveseks tundus kadunud olevat - starter kurask ei taht järgi tulla.. istusime autos ja mugisime oma toitu.. lootuses, et ehk aeg parandab haavad.. ei miskit.. Pagasiruumist keep välja asfaltile seda ma juba teadsin, et starteri otsad otse kokku lastes asi peaks toimima.. sai nublakas välja otsit mis vanasti aitas ja tuld.. mootor vedas ühe ringi ja siis asi kustus:( enam ei miskit.. sai veel pool tundi siin ja sealpool mässatud.. lootus kadumas.. kui vihaga võtsin ühe kruvikeeraja lükkasin klemmidesse ja väänasin..
voila.. mootor ringi ja käima..
Sealt tekkis mõte, et suur viga võib olla klemmides ja juhtmetes mis starterini jooksevad´nibin-nabin.
Kiiresti parklast minema ja liikuma. sai veel proovitud et kas ikka kütab ja tõmbab.. õks hetk sai kogemata mootor välja suretatud:( liinibuss seljataga tulemas hädalugu.. võtit??? ei msikit ka see relee mis startesi tõmbereleele laksu annab ei klõpsinud.. kiire mõte et tuleb jälle voolu anda. Janno hõiskab et oota ta paneb käigu ikka neutraalile ka ennee tuletas mulle meelde et käik sees ei saagi starterit anda:D häda lahendatud võti keeras mehised pool lisapöööret kui kang õiges asendis:) käima ja minema..
sai veel garaazhi juurde järsakust üles sõidetud ja sinna sissemanööverdamise juurde suri ta jälle maha:( ketra siit ja ketra sealt ei keda kottigi(

pikalt juttu veeretamata - sai tuvastatud et juhtmeühendus mis benapumbale tehtud oli vildakas ja kütet peale ei löönud.. vea parandamise hetkeks oli aga akust viimane võetud.. oehhh
Õnnistuseks hulkus garaazhi ümberuses pealekasvav noorsugu kes jõudsid vähemalt korraks ära kuulata 8 liitrit v8 müdinat enne akusurma.. Nemad olid lahkelt nõus aitama garagesse manööverdamise juures lükkamisejõuna. auto kuuti(ei ole kerge lapata rooli ilma roolivõimuta!! tänase päeva trenninorm täidetud).. seekord tundus et ruumi jäi veel vähem üle ette taha = taha 0 nurgad vastu kapiust ja ees 1 sõrm ukse ja nina vahele. Aitähh abivalmis inimestele!
Kola kotti kaubanduskeskusest ostetud vedelam kraam nina alla ja vuta vuta minema kiirkorras bussi peale. Tänaseks aitab!

Järeldus.. ehku peale soetatud pump lööb korralikult.. edaspidi elekter hoolsamalt vedada.. starteri klemmid üle käia.. märtsikuine kevade esimene päev ei tekita udu akna sisepinnale hoolimata sellest et salongis ükski soe õhk ei puhu.
Miski jama on tuleklappide kinni lahti ketramisega.. tuleb vist ikak kogu elekter laiali lammutada ja üle käia.
Mis kõigetähtsam: kui pedaali tallata siis see kakspooltonnirauda lendab:P

Kõige tähtsam tähelepanek.. auto töötas veatult selle hetkeni kuni meil tekkis kavatsus ta ära garazheerida.. krdil on iseloomu.. tahtis sõita mitte kuudis istuda:P
Mõte 04.08.2005
Et kui värvimisse läheb siis huvitav mismoodi.. variandid
proov 1 proov 2 :) või hoopis selline:) :) khmm bling bling Originaal
Uus majutuskoht 05.09.2005
Nüüd siis uude kohta majutatud..
tqhq foorumis välja reklaamit klassikute kodu kolhoosi:)

+ lõplik kinnitus saadud selle kohta, et starteri mitte järgitulek on tõepoolest sügavas sõtuvses mootori poolt tooodetud soojaga.

nüüd on vähemalt koht kus seda laiali lammutada..
liigutamine 14.12.2005
Olude sunnil oli vaja auto liigutada ühest garage nurgast teise..
seda sai tehtud kondimootori jõul ja lükates..

igaks juhuks korra mahla ringiajamiseks ka käima pandud.. nagu ikka paar vändapööret ja juba turtsatas tööle.

mütsigi teha pole ikka jõudnud muud :|
Uue hooga 09.08.2006
Sai siis käsile võetud end, ja kolmapäeval uue hooga auto kallale asutud..

Esialgne plaan: kõik laiali kakkuda mis annab, pask ära puhastada rooste mis kuskil peidus ussitab välja ja oos seelik selga.

Lisaks sellele siis veel elekter ja käiguosa nii kuidas jõuab üle kaeda ja mis vaja, välja vahetada.

Kolmapäeva uuest hoost jätkus kapoti maha kangutamiseks ja iluvõre rüüstamiseks, ehk siis neid enam küljes pole.. Kaugemale ei hakanud veel ronima.. ajaks korra veel moto ringi kui aku jälle täis laetud saab..