www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Dodge Coronet 440 1968


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (52) tagasi

 Dodge Coronet 440 1968

 Omanik: exxen

Kõik toimib jälle. 02.07.2023
Coronet jälle liikluses.
Kolm päeva tagasi sai ülevaatus puhaste paberitega läbitud( siinkohal pean tänama sõpra, kes vaatas pidurid üle, vahetas tagumised töösilindrid ja andis mulle õige suurusega õhufiltri ja käis minu eest ülevaatusel kuna endal polnud lihtsalt aega).
Kilomeetreid on siiski kogunenud alla viiesaja veel, täpsemalt ei tea, mis peale pikka seismist elustamist vajaks.

Eile õhtul oleks peaaegu pidanud kahjukäsitlusega tegelema hakkama, kuna vasakpööret sooritades tehti möödasõit. On igasugu juhte liikluses.
Siis kruusateel tuli vibraga välja, et peab signaali relee ära vahetama, oli vist praak ja põrutades läks sisu korpusega kokkupuuttesse, kuna korpus metallist, tekkis lühis.
Kadus ära signaal ja immobilaiser, ehk ei saanud käivitada.
Õnneks ei läinud vea leidmine keeruliseks, sai mõne minutiga uuesti liiklema.

Tuledele peab relee lõpuks vahele monteerima, et lülitid ja juhtmed üle ei kuumene, kaob see vilkumine ära, mis suht ebamugav pimedas endale ja ka teistele.
Teine variant muidugi LED pirnid panna, aga vist siiski mitte.

Praeguseks siis kõik hästi ja sujub, kütusekulu kisub sinna 18L/100km sõltub muidugi sõidustiilist.
Puhkama Roheline sobib loodusesse
Ja jälle…. 05.08.2023
Ajalugu kordub teatud intervallidega.
Minul kordus see samas kohas, samal ajal, aastaid oli edasi läinud ainult.
Ehk siis, puhkusel olles oli hea meel, et auto taas liikluses ja kõik tundus nagu positiivne, kuni ühel hetkel masin enam hoovist edasi ei soostunud sõitma.
Käigukast oli katki läinud.
Ei edasi, ega tagasi.
Korraks käis turbiin peast läbi, kuid kahtlustasin siiski õlipumpa.
Mis seal ikka, auto seisma ja tuli tegeleda pakilisemate asjadega.
Pealegi mul oli lähiajal võimalik probleemile keskenduda.
Mis asja koomiliseks tegi, oli see, et plaan oli ka Haapsalus korra käia, seda siis ei juhtunud ja järjekordne American Beauty jäi sama rikke pärast külastamatta, mis viimati.
Kastirike…..jälle….
Kastivahetus. 05.08.2023
Möödus kolm nädalat, autosse pakitud varuosad ja vahetuskast, sai hakata auto poole teele asuma, ilmad ei soosinud remonti ja kuna antud kohas katusealuseid remondikohti pole, pidi ootama sobivat ja kuiva päeva täpselt, nagu viimanegi kord.
Õnneks ei pidanud mitut päeva ootama ja remont sai samas kohas ette võetud, kus mõned aastad tagasi, keset sissesõiduteed.
Masin üles tõstetud, hakkasin vaikselt polte keerama.
Tuju polnud ja seekord võttis kõik palju kauem aega samuti.
Huviga ootasin, et näha, kumb siis katki on, kast või turbiin.
Selgus lõpuks, et kasti õlipump, hambad maha kulunud, mis turbiiniga haakuvad.
Teine kast alla ja sama turbiin, oli plaan….ei õnnestunud, millegipärast ei saanud turbiini kastile otsa korralikult.
Nõme lugu, sest sellega oli juba masin hoopis teistsuhune, 3000 stall, samade pöörete juures ka mootoril maksimum vääne, 1000 pööret lisaks ja ka maksimum hobujõud, dyno järgi.
Pidin leppima teise turbiiniga, mis on stock.
Auto kokku ja proovisõidule, nägu läks mossi kohe, kuna erksast masinast on saanud poeskäimissõiduk, selle turbiiniga.
Mis teha, small blockile on keeruline saada hetkel järelturuturbiine millegipärast.
Mingisugune kolks veel on samuti, kui tagurpidikäigu sisse lülitan, seda aga hetkel ei hakka uurima, põgusalt vaadates tundus kõik kinni ja paigal olevat.
Kuna kast on suht tundmatu, paar nädalat mul kunahi all olnud, võib seal ka mingi kotermann olla.
Kickdowni peab järgi andma ja siis võib juba taas sõitma minna.
Et siis nii seekord.
2019 juuli 2023 august Ajaluhu kordub