www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Ford Thunderbird 1964


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (11) tagasi

 Ford Thunderbird 1964

 Omanik: otsiabi

demontaa˛ 17.07.2017
eelmine nädal sai ford korraks jälle kokku. mootor tööle, mõned meetrid autoga sõita garagest välja ja tõdetud, et leke mootorist pole kuhugi kadunud. võtsin vastu otsuse, et tuleb asi käsile võtta. konsulteerisin erkkiga ja ta arvas, et mootori autor võiks selle üle vaadata. võtsin toru ja tegin kõne ning autor oli nõus asja üle vaatama. max 2h tööd koos ninanokkimise ja rehvi toksimisega ning mootor oli kapoti alt väljas. vb siis järgmise aasta ab-le saab juba ise sõita, et jälg järgi poleks. ja abi eest tänan väga marekit, kes nii nõu ja jõuga toetanud on!
karikas hakkab täis saama 29.09.2017
vahepeal palju asju jälle tehtud aga sõita ikka ei saa.

nt mootorist leke kõrvaldatud. tundub et remondi käidus mingi õlipunn kehvasti paigaldatud. sai siis mootor maha võetud ja autori juurde tagasi viidud. töö kiire. mootor tagasi kapoti all ja tundub et õli püsib seal kus ta peaks.

edasi selgus et piduri peasilinder oli väsinud. rem.komplekt sisse ja kokku. tänu sellele selgus et piduri võim ei toimi - võimendist suur vedru kaduma läinud. nimetatud asjad olid juba vana omaniku poolt paika pandud ning seetõttu ei osanud nende korrasolekus varem kahelda. sai siis uus võimendi tellitud ja pidurid tunduvad nüüd korras olevat.

täna läksin tagasilda reguleerima. see oli viltu all ning kunde poolt jooksis ettepoole side skirti sisse. reguleerimisel selgus et keegi varem 4linki paigaldanud spetsialist oli puksi otsas oleva keerme osa nii lühikeseks lõiganud et see vaevalt püsis reguleerimisvarda sees. see tähendas et kundepoolt silda tahapoole reguleerida rohkem ei saanud. tormasin siis kaviali lootuses et äkki saab vajaliku uue jublaka kuid uksed pandi nina ees kinni. egas midagi - hooaja lõpetamisele seekord jälle ei jõua.
uuesti mootor maha 12.09.2018
võiks nagu projekt lõpule jõuda, aga... selgus, et peale mootori kap.remonti see ei tööta nagu peaks. eelmine aasta sai tehtud camshaft break in. peale seda on autot paar korda käivitatud garages. oleks ma spetsialist, siis ilmselt oleks varem tuvastanud, et surve karteris. selle tegi selgeks minust kordades pädevam mees, kelle juurde viisin auto pisivigade likvideerimiseks, millest mul endal mõistus üle ei käinud. pisivead said korrastatud, siis jõudis minuni see halb uudis mootori kohta. mis seal ikka - esimese hooga käed taeva poole ning selgitust nõudma, miks minuga nii lähevad asjad. selgitust ei tulnud! aga tuli leppida, et mootor jälle maha võtta ning remontija juurde tagasi. mees lahkelt nõus asja ette võtma. eks siis hiljem paistab, milles asi ning kuidas see laheneb. nüüdseks sai siis kelladeplokk tööle, näidikud näitavad - viga oli selles, et plokk töötab 5v pealt, milleks vajalik jublakas ei toiminud varem. paagi tasemeandurit sai ka korrastatud, nüüd toimib seegi. suunad ei toiminud, viga oli juhtmestikus. see sai küll ilusti varem rüütatud, kuid ilmselt jäi töö käigus tegijal paar asja kahe silma vahele. enivei tänan asjaosalisi ning loodan siiski üks hetk sellega kõige kiuste tänavatele jõuda.