www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Plymouth SPECIAL DELUXE 1948


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (6) tagasi

 Plymouth SPECIAL DELUXE 1948

 Omanik: Linku

Aastaring 2016 pea täis... 17.08.2016
Tere üle pika aja.

Hooaeg vaikselt läbi saamas ja autoga palju ära tehtud. Motorist, keda paljud millegipärast kiruvad, tegeles pikalt ja tublilt minu autoga, eks hooaja alguses ikka oli vahel närv must, et asjad ei edene, aga saan sellest aru ja ei virise, tähtis on lõpp-tulemus.

Masin läks Motoristile teha selle aasta varakevadel, esialgse plaaniga teha korda esisild ja põhi keevitada. Asjade käigus sai selgeks, et kui juba laiali lammutada, siis peaks ka sisu (tekstiili) ära restaureeima. Aega ja raha läks kõige peale ropult, aga tulemus ületas ootused ja rõõm nagu uuest masinast suur!!!
1. Esisil sai korda, enam ei uju teepeal ja esinina sai pikematele vedrudele normaalsetesse kõrgustesse (pole kunagi lowraideritest midagi pidanud)
2. Põhi tuli peaaegu täismahus taastada sellest, mida müüja hellitavalt roostevabaks autoks pidas (luiskas), ehk siis põhi oli pea täielikult kõdunenud ja katuseplekiga müügiks labaselt paigatud ja üle värvitud
3. Istmed ja küljepolstrid said täielikult uuendatud, põhjavaip kah, tulemusega olen väga rahul!
4. Korda said (välja vahetatud)mõlemad uksesulgurid, peaaegu ideaalselt, enam ei pea kartma, et paremkurvis kogemata lahtitulnud uksest välja pudenen :) e-bayst sain parema komplekti täitsa tutika, vasakule vähekasutatud, super!!
5. Õnnestus ka kõik eesmised ja tagumised kaitseraua lisavidinad (kroomitud sarved ja rammiraud) e-bayst saada, nii et nüüd on välimus originaalilähedane
6. Ette sai tutikas tuuleklaas koos uue tihendiga, külgmised kolmnurktihendid said uued (enne oli sinna vaid musta silikooniga midagi situtud), nüüd on nähtavus super

Ehk siis peaaegu ideaalne, vaja oleks veel kojamehed päris korda saada (hetkel funkab vaid juhipoolne) ja natuke on mootorist õlilekkeid, aga see ju territooriumi märgistamiseks ;)
Uus nina välimus inside out... PowerCamp PowerCamp1 uus sisu naiss... naiss back... discussions...
Autoremondist detailselt 22.08.2016
Motoristi ülevaade auto remondist:
https://www.facebook.com/MotoristiKlubi/photos/?tab=album&album_id=1156186197770930

Oh hullumajapufffet.

Ei teagi kust otsast alustada.
Ahjaa märtsi esimese nädala lõpus saabus Einari auto.
Esisild aatomiteks ja inspekteerida mis on kulunud ja mis mitte, puhastada kõik ja uuesti koostada. Esisild koosneb nö liugpuksidega ja ei ole ühetgi kummipuksi. Minimaalne kulumine ja puhastus ning kokku ja seda siis seekord õigetes asendites. Roolikarbis oli ka keegi kunagi käinud, valesti koostanud, määre oli surnud ja roostene. Kõik laiali ja uus simmekas ning puhtaks ja uus määre. Kui õigesse asendisse sai siis kadus ka roolilõtk mis ennem oli päris hirmutav. Siis loomulikult põrand. Oh p...se, no õudukas. Pilte näete ise. Kõike oli: isepuurivaid kruve, aluplekki, 2mm plekki, klaasriiet ja ka legendaarset makroflex tüüpi vahtu.... Kõik sai uus, karbid, karbipõhjad, varuratta põhi, käigukasti tunnel sai ka poole jagu uus.
Kõik on värvitud nii punase aktiivkrundi kui ka peale epokrundi, veoki raamivärviga ja kaetud lõpuks 12 plaadi pigimatiga . Plaadid 1m*0.5m . Ukselukustid valed, hoovad on needitud ja neid ei võta lahti vaid vardad on nüüd modifitseeritud sobima.
salongis oli ka tagaistme alusraam mäda. See sai taastatud ja sisu sai lastud teha . Uksepapid on omalooming ja riide pealeliim on omatöö. Piduritega sai ikka mitmeid päevi jamada. Lõpuks tuli ameerikast ka kohale uus peasilinder ja asi on ühelpool. Generaator on aftermarket ja usas suvalt valepidi vahele visatud koos kahekordse liigendiga, lõtkus läbi. Lõpuks tuli teha asi ise ringi ja paigaldada õiget pidi. Kütusepaagist tuli välja selline jube soga et ei oska nimegi anda. Paak sai mitmeid kordi läbi pestud. Vana esiklaasi tihend vahetatud ja lasin teha uued esiklaasid Tartus. Paigaldus koos tihendis vastu klaasi istuvate roostevabade liistudega on kohutav peavalu. Aga uus klaas on ikka uus klaas. Kojamehed olid vaid ühe pisikese tüki pärast töövõimetud ja sai tehtud ise elektrilised kojamehed ja kahe vedruseibiga lahendatud probleem kus kojamehed kukkusid kere sisse kui kojamees otsast võtta. Hetkel ootab uusi varsi usast. NB kojamehed käivad keskele kokku mida on päris omamoodi teha. St et nad ei tööta mõlemad ühes suunas nagu enamusel moodsatel autodel. Ahjaa uksedja karbid kõik seest kerevahaga töödeldud. Raami tagaosas on mingi looma tehtud pesa, omaniku polnud kodus. Jätsin rahule vb tahab koju tagasi tulla. Vanad ukselukustid olid seest nii kulunud et need olid vanaraud. Argentiinas toodetud piduripeasilindri komplekti ei saanudki tööle. Starter käis remondis ja sellekäigus mähiti ka mähised uuesti. Esivedrud ei ole veel päris õiged aga ehk saab ka ameerikast need kunagi õiged. Hetkel on esivedrud nö omalooming. Töömaht on ikka sades tundides. Kui midagi meenub ja pilte teisest arvutist leian siis lisan juurde.
Ootame uut hooaega... 20.01.2017
2016 oktoobris sai Betsy endale lõpuks oma päris talvepesa ja nüüd võimalus teda tihti ka talveajal patsutamas käia :) kevad pole kaugel ja väga tahaks juba starterit anda ning Musikestega kruiisima suunduda...
Cornfield fun ;) sügis... nice... nice1... sidewiev sügis1... teel koju... teel koju1 teel koju2 almost home... almost home...1 lehesadu...