www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Plymouth Fury 1960


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (4) tagasi

 Plymouth Fury 1960

 Omanik: rutua

Alustades algusest 24.01.2017
Tegelikult oli algselt plaan soetada omale hoopis üks teine tore auto, aga läks natuke teisiti.
Eks ajaviiteks sai ikka aeg-ajalt Ebay-d lapatud ja müüdaval usaraual nii siin kui sealpool ookeani silma peal hoitud. See auto võitis kohe südame ja otsus, et just see auto saab mulle tuli pikemalt mõtlemata...
Autot eelnevalt üle vaatama minna ei olnud võimalik, seega tuli usaldada sisetunnet ja müüa ausust ning asuda oksjonil pakkumisi tegema.
Hind kujunes mõistlikuks ja kuna masin asus Inglismaal, ei olnud vaja muretseda ka kallite veokulude ja tollimaksu pärast.
Endine omanik toimetas auto Harwich´i sadamasse ja 3 nädalat pärast oksjoni lõppu oli auto Paldiski sadamas.

Esmamulje autost oli väga hea. Eks andsime ju eelnevalt endale aru, et tegemist on ikkagi ligi 60 aastat vana autoga ja nipet-näpet tegemist ikka vajab.
Harwich´i sadamas dets 2016 Harwich´i sadamas, detsember 2016 Paldiski, 3.01.2017-võtmed käes! Koju!
Paberimajandus korda! 28.01.2017
Numbrid küljes, dokumendid korras!
1 2 3
Talvised tegemised 23.03.2017
Mõned kuud on nüüd vahelduva eduga nokitsetud ja autot lähemalt uuritud. Visuaalselt paistab kõik toimivat.
Esimene vähe suurem töö, mis päevakorrale tuli, oli pisut lekkiva jahutusradika remont. Kuna "vanakeste" tüüpiliseks probleemiks on ülekuumenemine, siis kahe ribi asemele sai nüüd hoopis 4 ribiga radikas. Ühtlasi sai üle kontrollitud ka soojendusradikas.
Aku alusplaat oli roosteussi poolt puretud, see sai uus keevitatud.
Profülaktika mõttes sai lahti võetud uksed-klaasiäärsed tihendid uute vastu vahetatud ning kõik lukud ja akna mehhanismid ülemääritud.
Vana lekkiv radikas Uus ja parem Uus ja parem Roosteussi näritud aku alusplaat Vanad klaasitihendid sai asendatud uutega Uksed seespidiselt määritud
Mis seal sees ikkagi on :) 24.03.2017
Naljaga pooleks olen ikka öelnud, et ajaliselt sai see auto väga valel ajal soetatud. Oleks kevadeks koju jõudnud, oleks piirdunud radika remondiga ja saanud kohe sõitma hakata... Nüüd pikkadel talveõhtutel oli palju aega ja auto on ikka korralikult laiali kakutud... noh ikka vaja vaadata, mis sees on :)

Täiesti plaaniväliselt tuli päevakorrale istmekatete vahetus. Tegelikult olid olemasolevad katted tehasekilede all ning visuaalselt täiesti normaalses seisus. Kiletatuna oleks need istmed kindlasti ka veel aastaid vastu pidanud... Meie kindlaks sooviks oli aga need kiled eemaldada.
Paraku teeb ajahammas oma töö ja kilesid eemaldades sai kohe selgeks, et riie ja pvc olid aastakümnetega nii rabedaks läinud, et ilma kiledeta poleks neil katetel enam pikka tulevikku olnud. Seega sai võetud vastu otsus, et kui teha, siis üks kord ja korralikult ning istmed lähevad 100% uuendamisele. Raamid käisid läbi liivapritsist ja paarist kohast vajasid ka pisut keevitamist, peale uus värv. Samuti sai üle värvitud põrandakinnitused.
Kiletatud originaalkatted Kiletatud originaalkatted Kiled maha! Isetegemise rõõm Originaalkatted Vana iste altvaates Vanad istmed Raamid Kanganäidised OÜ Christon Puhas vuuk! Puhas vuuk 2 Uued tagumised istmed valmis! Ja uued!