www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Buick Riviera 1973


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (9) tagasi

 Buick Riviera 1973

 Omanik: martin

Let the fun begin ... 01.10.2005
Terve päev garaazhis veedetud ja kogu sisu autost välja loobitud. Põhi tundub kaunis roostetanud, ehk siis keevitamist tuleb omajagu. Samuti tarvis tellida uued vaibad ning lasta teha uus nahksisu istmetest kuni laeni. Uksepolstrid tahavad samuti uuendamist. Õnneks töötavad kõik elektriaknad ja juhiiste. Katus on ka kohati auguliseks roostetanud. Eks see nende vinüüli all olnud katuste saatus ole. Igatahes algus on tehtud :)
Juhiuks peale polstri eemaldamist. Juhiukse lülitiplokk Lammutamine täies hoos ... Lammutamine täies hoos ... Istmed välja Sisu haljas, nii eest ... ... kui ka tagant
Mootor maha vol. 1 15.01.2006
Uuel aastal uue hooga! Peale salongi tühjaks loopimist oli järgmine samm kapotialusega sarnaselt talitada. Mis muud kui mootor maha.
Niis see kõik algas ... Aku maha Jahutusvedelik välja AC kompressor lahti AC kompressor lahti - maandus lahti AC kompressor lahti - pistik lahti AC kompressor lahti - kinnitused eest AC kompressor lahti - kinnitused tagant Rihmad lahti Soojenduse voolikud lahti AC kompressor ja soojenduse voolikud eest ära Tiivik Throttle cable Throttle cable - lahti Õli ja jahutuse andur Väljalase kollektorite küljest lahti Juhtmed mootoriruumist salongi Kaitsmete plokk salongis Bensiinipump - voolikud lahti
Tiivad küljest 28.04.2006
Sai alustatud tiibade kere küljest eemaldamisega. Poldid-mutrid tulid lahti üllatavalt kergesti, vaid ühe suutsin pooleks keerata ja ühel oli keere maas. Rooste polnud õnneks tiiva kallal oma rammu näidanud, ainus probleemne koht on aku alus, mida roosteuss mehiselt on hauganud.
Kõrvalsõitjapoolne tiib kerest irdunud. Tiivata auto Aku alus, mis kunagi ka paremaid päevi näinud Tiivata või tiivaga, selles on küsimus
Tiivad ja nina maha 29.04.2006
Auto küljest irusid lisaks teisele tiivale ka iluvõre ja praktiliselt kogu ülejäänud esiosa koos tuledega.
Mõlemad tiivad küljest Tiivutu eestvaade Nurk Vaade kapotialusele Roosteuss ka pisut juhipoolset koopaserva purenud Stange all olev põll küljest Esiots koos tuledega eemaldatud Esiots küljest Iluvõre eemaldatud Iluvõre eemaldatud
Mootor maha vol. 2 20.05.2006
Viimaks jõudis kätte ka kauaoodatud päev, mil mootor auto küljest eraldus. Mootori eemaldamisele eelnes veel rattakoobaste ja esistange küljest kruvimine. Samuti sai küljest võetud radiaator.
Radiaator küljest Radiaator ja koopad eemaldatud Radiaator Radiaator Rattakoobas Stange veel küljes Puksid, millel radiaator istus Mootori eestvaade Esiklaasi alune ala Mootor autost irdumas Mootor ja kast peaaegu väljas Mootor ja kast väljas Auto ilma mootorita Mootor ilma autota
Mootor pulkadeks 08.08.2006
Plaan mootor lahti võtta, vaadata, mis seisus on ja seejärel uuesti kokku panna, ühtlasi vahetada kõik tihendid ja katkised osad. Võibolla isegi mõni pisut stock-ist parem jupp sisse panna.
Mõned agregaadid Mõned agregaadid Rochester-i 4-lõõrine karpa Mootor juba suhteliselt lage Väljalaskekollektorid veel küljes Veepump Karpa tihend oli pooleks Kollektorid eemaldatud Aku massijuhe ploki küljest lahti Veepump küljest Timing cover eemaldatud Timing chain Intake veel kohal Ja nüüd intake maas U. 20kg puhast malmi Intake teiselt poolt Buick-i sisselaske tihend pani Chevy mehe imestama Mootor ilma sisselasketa Üks klapikambrikaas maas Küünlad ja tõukurvardad maas ning järjestatud Mõlemad klapikambrikaaned maas ning tõukurvardad eemaldatud Plokikaaned maas Plokikaas - u. 25kg puhast malmi Silndrid tundusid OK, isegi tehase hoonimisjäljed olid näha Tõukurid väljas ning järjestatud Kaaned, tõukurid maas, nukkvõll ootel Nukkvõll väljumas Nukkvõll peaaegu väljas Nukkvõll väljunud Sedapidi siis seekord ...
Mootor haljas 12.08.2006
Nüüd siis mootori täiesti lahti võetud. Kõik tundus visuaalsel vaatlusel väga ilus olema ja halbu üllatusi silma ei hakanud. Eks edasi tulebki kõik puhtaks küürida ja üle mõõta ning siis juba vaadata, milliseid uusi tükke sisse tellida.
Käigukast ploki küljest lahti Õlivann ka eemaldatud Mootoriplokk tagurpidi ja ilma õlivannita Turbiin ja hooratas ülejäänud pulkadele seltsi Kolvid-kepsud väljas BBB ühelt poolt ... ... ja BBB teiselt poolt Veel 1 grupipilt tükkidest
Uksed küljest 14.08.2006
Kuna mootor sai laiali, otsustasin taas salongi kallale asuda, et seal kõik võimalik lõpuni välja saada ning seejärel mingi keevitaja leida, kes kere uueks keevitaks.
Juhipoolne tagumine klaas küljest Liistud Veel liistud Juhiuks küljest Ukseta Riviera Tagumise aknalaua kate Kõrvalistujapoolne tagumine polster Kõrvalistujapoolne tagumine klaas Tagumise klaasi tõstuk ja mootor Kõrvalisutja ukse polster eemaldatud Veel jupp polstrit irdunud Uks haljas ja kohe ka küljest
Keretööd 04.11.2008
Peale pikka seisakut läks Riviera keretöödesse. Vahetusse läksid nii katus kui ka põhjaplekid.
Juhi jalgealune plekk Tagaistme alune plekk Pagasiruumi põhjaplekk Uus katus ka juba peal