Üldiselt pole olnud kogu auto juures vajadust plekke lahti puurida ja seestpoolt värvida, lihtsalt kui rooste pole veel tegutsema hakanud ei näe põhjust. Tuleb edaspidi korralikult hooldada.
Järg esitiibade käes ja seal ei näinud muud lahendust kui need osaliselt lahti puurida ja ikka liivapritsi saata. Lisaks saatsin veel mõned kättejuhtuvad pudinad nendega. Pritsist tagasi said kõik krundikihi alla.
Esi aknaraami kinnituspunkt kerele oli totaalselt mäda, peale selle keevitamist tahtsin veenduda, et uks ikka kinni ka käiks. Korralikum uks oli varutud mul juba hea mitu aastat tagasi põhjanaabri käest.
Kui juba uste teemaks läks uurisin teisi uksi ka, ja koputasin pahtlit maha ....krrrt ega seal plekist väga suurt haisu ei olnud. Esialgu rändas ainult kõige hullemas korras uks pritsi.
(võtan igat ust kui eraldi väljakutsumust).
Korralikuma ukse pealt siis hea mõõte ka võtta, et milline see alumine serv siis olema peaks.
Ühesõnaga nüüd jälle hunnik juppe laiali lõhutud, pritsitud ja krunditud ja aeg hakata oma värkstoas plekksepa töid tegema.
Enne vaja veel üks balloon CO2 linnast tuua.