www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Oldsmobile Eighty-Eight Delta Royale 1979


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (5) tagasi

 Oldsmobile Eighty-Eight Delta Royale 1979

 Omanik: Sarapuu

progressist siis niipalju et... 05.06.2010
tõstsin siis kere raamipeale, sai tungiga ümber auto joostud ja neljast küljest kere õhku tõstetud. Kui piisaval kõrgusel oli sõidutasin raami kere alla ja jälle neljast küljest vaikselt langetades lasin kere raamipatjadele mis olin juba enne varunud.

Raamipukside ja kinnituspoltide avade läbimõõt, aga ei klappinud miskipärast ja puksid, seibid tuli üle puurida paar mm suurema kerepoldi jaoks. Et polt oma tee lihtsamalt läbi puksi vastuseni leiaks käiasin poltide otsad veidike koonusesse.

Muretsesin ka uued 15 tolli veljed, taastasin need ära, liivaprits+pulbervärv ja ostsin korralikud 225/75 15 tolli rehvid. Ladu24 st tellisin ka uued läikivad rattamutrid.

Lähinädalal jõuan vast esisilla ka kokku panna ja ninaosa kokku sobitama ja parandama hakata.
.. ... ..... ...... ........ .............
päevavalguse kätte. 13.07.2010
Eelmise kuu lõpus pusisin esisilla kokku. Keermelatiga tõmbasin vedrud kenasti vastu raami kokku ja siis oli juba mugav esimesi õõtsasi paika seada. Ajasin ta vahelduseks garaazist välja päevavalguse kätte, et tolmust puhtaks pesta. Kuna raha ja aega pidevalt napib nagu ikka oli vahepeal jälle müügiplaan. Aga krt ei raatsi :D vist ikka. Selleasemel tõstsin täna mootori peale ja avastasin, et: Kunagi aasta tagasi tellisin uued mootoripadjad millest kohale tuli ainult üks ja seegi ei sobi.
Paar kena pildikest siis olds päikesekäes:
külg eest et motivatsiooni hoida:D
järg tiibade ja uste käes. 26.08.2010
Üldiselt pole olnud kogu auto juures vajadust plekke lahti puurida ja seestpoolt värvida, lihtsalt kui rooste pole veel tegutsema hakanud ei näe põhjust. Tuleb edaspidi korralikult hooldada.
Järg esitiibade käes ja seal ei näinud muud lahendust kui need osaliselt lahti puurida ja ikka liivapritsi saata. Lisaks saatsin veel mõned kättejuhtuvad pudinad nendega. Pritsist tagasi said kõik krundikihi alla.
Esi aknaraami kinnituspunkt kerele oli totaalselt mäda, peale selle keevitamist tahtsin veenduda, et uks ikka kinni ka käiks. Korralikum uks oli varutud mul juba hea mitu aastat tagasi põhjanaabri käest.
Kui juba uste teemaks läks uurisin teisi uksi ka, ja koputasin pahtlit maha ....krrrt ega seal plekist väga suurt haisu ei olnud. Esialgu rändas ainult kõige hullemas korras uks pritsi.
(võtan igat ust kui eraldi väljakutsumust).
Korralikuma ukse pealt siis hea mõõte ka võtta, et milline see alumine serv siis olema peaks.

Ühesõnaga nüüd jälle hunnik juppe laiali lõhutud, pritsitud ja krunditud ja aeg hakata oma värkstoas plekksepa töid tegema.
Enne vaja veel üks balloon CO2 linnast tuua.
tiivad koos äärega rotid on selle servaga oma töö teinud kogu krempel pooleks puuritud uks ussid rsk peale ussitõrjet.