www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Ford Mustang 1997


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (16) tagasi

 Ford Mustang 1997

 Omanik: tann

Saabus lõpuks! 19.04.2005
Töökaaslaste õhutusel ja jaapanlaste elektroonia vigadest väsinuna, sai siis ostetud esimene usa raud. Ootasin ca 2 kuud ja lõpuks sain siis võtmed kätte. Auto oli sõidukorras, esialgsel vaatusel oli esiklaas suht ämblik ja sumps ei pidanud ka eriti midagi kinni (hääled olid mehised). Lisaks helendas armatuuris rõõmsalt check engine. Aga sõita sai:D
Esimesed parandustööd 01.06.2005
Lõpuks hakkasin siis asjaga tegelema. Esiklaas sai ilusti vahetatud, see oli juba auto hinna sees. Käisin remos kontrollimas, mida see check engine põleb...tuli välja, et läbi oli nukkvõlli andur ja jalg vms. Samas lasin vahetada ka käigukasti õli, filtrid ja teha üld diagnostika.
Check engine tuli enam ei põle ja autol peale remo hoopis teine minek.
Pidurid ja sumps 01.07.2005
Avastasin, et pidurid jamavad st. krigisevad aeg-ajalt ja lõpp pidurdus faasis hakkavad jõnksutama. Sumpsi lasin ka ära remoda, vahetati tagumine pütt ära, mis oli suht sõel. Mehised hääled kadusid ära ja peale käivitamist tekkis paiguti selline kahtlus kas ikka auto läks tööle. Pidurite jama ikka kestab...
Pidurid 01.08.2005
Piduri kettad ok, paar supportit oli lahti, need kinnitati ära ja peale seda pidurid nii nagu olema peavad. Juhuu! auto nüüd ideaalses korras.
Krdi pätid! 05.08.2005
Öösel viisid poisikesed eest iluvõrelt stangi logo minema. Oli lihtsalt jõuga ära kistud. Krt auto seisab küll akna all, aga öösel ei kuulnud midagi. Ai, kui sellise kätte saaks siis teeks väikse füüsilise noomituse. Krt keeras selle niikuinii enda jalgratta peale, aga kahju minule -500 eeku (tellisin usast uue, tuli 2 nädalat upsiga). Asjal 1 positiivne külg leidsin hea koha netist, kus saab igast imevidinaid stangidele tellida.
Jälle need pätid! 15.09.2005
Njah, öösel läksid siis külje logod kah:( Kurikas on nüüd esikus valmis ja magan ka trussikutega!
Logo kadund
Väike kõks 10.10.2005
Nädalavahetusel Kristiine parklas õnnestus siis natuke plekki mölkida. Väljudes parklast 3 korruselt alla poole ja just selle korruse pöörde koha peal, tuli mingi 40 a vesinik blond mutu oma Land cruiseriga täpselt keset kahte rida vastu. Mis teha, panna otse laks või hoida võimalikult äärde, et seda vältida. Valisin viimase variandi ja õnnetuseks tagumine külg käis pöördel vastu posti. Väike mölk ja värv rikutud. Õnneks midagi hullu polnud, kuid 1k läheb küll ülestöötlemiseks.
Lõdvik 13.11.2005
Maanteel sõites kolonnist mööda ja vaadates peeglisse, imestasin, et kus krt see udu sinna tekkis. Siis tabasin ära, et "udu" tuleb minu kapoti alt. Vups teeäärde, ja tsekkides näidikuid märkasin, et temp vähe kõrge. Kapott lahti ja hea auru pahvak, kohe näkku. Terve kapoti alune dosooli täis. Viga - miski lambine lõdvik laskis läbi. Egas midagi teibiga asi kinni ja järgmine päev remosse. Vahetati lõdvik ära ja kõik jälle korras. Õhtul poes käidud naine õnnelik ja teel kodupoole järsku hakkas tigedalt vilkuma check engine. Vilkus ca 10 sec-i ja jäi põlema. Ja siis jõud kadunud, käike vahetas kah nagu ise tahtis, imekombel jõudsin koduni. Õhtu pimedas kangutades, ei leidnud visuaalselt mingit viga, proovisin ja aretasin seal, kuni masin suri täitsa ära.

Järgmine päev pamper järgi ja jälle remosse. Viga = süütepool. See vahetati ära ja nüüd õnneks kõik jälle ok.
Niisama 16.12.2005
Hetkel auto kestab ilusti, vaikselt plaanin minna Flowmaster Exhaust-i peale. Ja mingi aeg teha keretöid. St. tulede seadistamised, poleerimine, mõned kinnituskohad üle vaadata, salongis natuke imitatsiooni parandada jne.

Leidsin netis hea algajate koha, kus igast õpetused stangide modimiseks.

www.mustangworld.com/ourpics/fcar/ctips.htm
edukas talv 20.03.2006
Talv otsa edukalt sõidetud. Ühtegi suuremat probleemi ei esinenud. Nende hullude külmadega töötas nagu loom. Külma tõttu purunes ainult pagassi üks kinniti/support:D
Korralikud talverehvid tagasid ka pidamise, korra õnnestus ainult tartu maanteel väike piruett teha, aga muidu oli hea cruisida isegi põlvissaati lumes:)Isegi imestasin, et asjal suht hea läbimine maastikul (küla kinnimattunud "lume" teel), kinni ei jäänud kordagi.
Talv
kõks ja remont 04.04.2006
Väike kõks õnnestus teha. Tagajärjeks parempoolne peegel puru. Elektroonika jäi terveks, seega õnnelik õnnetus.
Väljavõte liikluskindlustuse andmebaasist:

Koht: Tallinn
Aeg: 20.03.2006
Roll: Kannatanu
Sõidukikahjud: 2000.00
Õnnetuse vastaspool: MERCEDES-BENZ E 200 D 1995

Samas ilmnes ka uus probleem check engine näol. Otseseid muudatusi auto käitumises ei täheldanud. Igaksjuhuks testimisse ja vahetati ära küünlad, käigukastiõli jms. Tuli välja, et üks pütt polnud korralikult toiminud.

Pisivead 13.05.2006
Peale kevadist kruiisi, miski pärast sumps hakkas vastu kere ennast kõksima. Kardsin, et miski suurem jama, kuid natuke kangiga kohendamist ja kõksumine kadund.

Lõdvik suutis jälle katki minna. Õnneks sain kiiret abi Beauty-st, kes täitsa niisama asja korda tegid. Tore, et selliseid kliendisõbralikke firmasi leidub;)

Lõpuks üritasin Stangide tüüpviga parandada. Nimelt laialt räägitud foorumites ja mujalgi vanast heast odomeetri probleemist. Tüüpviga just selles mõttes, et need va plastmassist hammasrattad ei kõlba mitte kuhugi. Ja keegi firma, ei hakka sul seda niisama vahetama. Ja tervet uut armatuurnäidiku junni ei hakka ka mingi 3k eest ostma.
Kasutasin siis õpetusi netist, seal ilusti puust ja punaselt kõik ette näidatud mida ja kui kõvasti kangutada, ilma, et miskit pooleks toore jõuga tõmbaksid.
Kõik õnnestus ja viga oligi selles hammasrattas. Hambaid oli seal alles vist mingi 2 tükki ja need kukkusid ka peale puhumist ära.
Kiskusin selle "kurikuulsa hammasratta" ära ja pohh see odomeeter:D
Kurikuulus hammasratas
Statistika 13.06.2006
Kuna töid juba piisavalt teostatud, siis igakjuhuks enda jaoks toon välja asjad, mida on antud isendi puhul vahetatud:

Esiklaas (alguses)
Tulede ring (alguses)
Rihmad
Nukkvõlliandur ja selle jalg
Süütepool
Küünlad
Tagumine pütt
Lõdvik 2x
Parempoolne peegliklaas
Uued suve ja talve kummid
Õlid (mitmeid kordi)
Filtrid
Esilogo (hobune)
Tuled ja niiskus 13.06.2006
Parem esituli juba pikemat aega käis närvidele. Kuskilt kogunes sinna niiskust sisse. Lähemal vaatlusel selgus, et tule sees loksus väike tiigike juba. Samas selgus, et tuled loksusid suht palju oma pesades. Niisiis, sai pool päeva neid kangutatud ja uuritud ning puhastatud. Kinnitused nagu ikka olid lihtsalt ära väsinud (plasmassist junnid jälle). Asendasin ühe tule puksid vana hea polt-mutter süsteemiga ja saigi asjad jonksu. Tuled reguleerisin ka enamvähem paika. Stendiks kasutasin maja seina ja kõrguste saamiseks Mitsubishi Lancerit:P Tuled nüüd ilusad puhtad ja helendavad nagu peavad.

Niiskusega on ikkagi üks probleem veel õhus. Kui kuskilt suurest kalatiigist hooga läbi sõita võib saada kuskilt miski elektrisüsteem tiba pihta. St. 1 pütt kipub tõrkuma. Asi muidugi laheneb iseenesest paari-kolme päevaga, kui süsteem ära kuivab. Viimane kord vahetati küünlad ära. Järgmisena vahetab siis juhtmed ja kui see ei aita, tuleb jagajale kallale minna. Muidu hetkel kõik toimib.

Pisividinad 29.08.2006
Vahepeal sai tellitud netist mõningaid jubinaid.
Esiteks siis U380 OBD 2/EOBD CHECK ENGINE SCANNER/CODE READER OBDII
Teiseks siis JBA power cables ingition wire set

Kaablid hetkel suht väsinud ja "just in case" vahetab ära, kuna niiskusega tekib aeg-ajalt probleeme. Code reader = 500 eeksu ja ei pea iga check engine pärast diagnostikasse tormama.
Saidid kus nodi saab tellida:

www.speedyperformanceparts.com/
www.mustangsunlimited.com/
www.cal-mustang.com/
Jba Scanner
Niisama 26.01.2007
Enne talve sai siis regulaarne hooldus teostatud.
Kõik õlid, parema esiratta sharniiri vahetus, õhufilter jms.


Hetke vead, mis mingi aeg vaja ära lahendada.

* Pagassi vedru vajab ikka veel vahetamist
* Tagumine parempoolne helkur vaja hankida
* Sumpa kinnitus tagaotsas vaja üle vaadata. Hetkel tagumine kummist kinniti hüppab pidevalt enda pesast välja.
* Vasakpoolne esituli kogub ikkagi niiskust sisse, ilmselt vaja silikooniga vms töödelda
* Juhiistme edasi-tagasi liigutav mootor kutu
* Esiklaasile lõpuks mingi tagasivaatepeegel hankida
* Värviparandused: esistangel kriimud ja taga numbri juures väiksed kulumised.

Niisiis masin hetkel müügis.