www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Blazer 1995


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (27) tagasi

 Chevrolet Blazer 1995

 Omanik: Occassion

Õõtsa probleemid ja muud tegemised... 01.05.2007
Õõtsa probleemid

Üsna peale kokkupanekut selgus üks nõrk koht. Nimelt Ülemised Õõtsad millele tuli teha väike sisselõige amordi liikumise jaoks ei õigusta ennast. Seda sellepärast, et see muudab selle nõrgaks ja paindub siis läbi. Nagu juhtus ühe juhipoolse ülemise õõtsaga. Kui algul tundus kõik korras olevat siis peale veidi sõitmist avastasin juhipoolse ülemise õõtsa vastu amorti olevat. Algul arvasin et sai valesti sildu timmitud ja selle tagajärjel see nii juhtus. Aga hiljem tuli välja, et see kõik ikka sellepärast, et sai sinna väike sisseõige tehtud ja selle tagajärjel õõts nõrgaks muutus. Kuna algul probleemist aru ei saanud tegin sinna lolli peaga veel ühe lõike juurde ja sellepeale vajus asi üldse kokku. Sai siis veidi taastusravi tehtud - aga see rohkem ajutine sest plaan A kujulisest toruraamist uued teha või siis tellida (Vt. viimast pilti). Niikaua kui uued kohal pole siis maastikule eriti ronida ei taha. kes teab mis veel juhtuda võib. Peale selle, et tuleb ülemised õõtsad ära vahetada - pean ka ühe uue esimese amordi tellima, sest see sai väga hullusti viga ja ei tööta enam õieti.
Võimalus on siit lehelt tellida omale komplekt mis päästaks olukorra.
www.superlift.com/suspension/gm/83-S10.asp

Praegune olukord on siis selline, et juhipoolne ratas on veidi lääpas all - justkui oleks sild reguleerimata. Kõik on selle süü, et õõts on veidi kõver ja liiga sügav sisselõige tehtud.


MUUD TEGEMISED

Sai käidud avakruiisil ning rahule jäädud, et masin ikka liigub ja pole päris laiali läinud.
PS! Veidi sai ka tagumisi rattaid keerutatud.

Tehtud aga sai vahepeal:
1. Keemiline puhastus (seoses niiske sügisega oli autos hallitus ja see nüüd likvideeritud ja ka muidu kena puhas)
2. Mõned värviparandused
3. Tagaluugi kinnitus sai lõpuks ometi paika liimitud. Oli sellega ka üks igavene jama. Ei kõlvanud sinna mitteüks liim peale klaasi liimi. Algselt tundus see olevat nagu rauast aga kui olin seda vanast liimist puhastunud relakaga. Selgus, et hoopis kummist osaga on tegemist ja seepärast ka tavaliimid seda hästi ei liiminud. Lõpuks käisin Pärnu mnt. Auto service taga olevas Klaasiliimimis töökojas ja lasin kuuma liimiga asja ära liimida (100 EEK'i läks maksma). Nüüd peaks veel korra tagasi minema ja laskma veel ka ääred sama liimiga ära siluda, sest peale kuivamist tõmbas liim suhteliselt kõvasti kokku. Ja ääred veidi turritavad. Veel veidi liimi peale lisada ja siluda olekski nagu originaal. Vähemalt seisab nüüd luuk kindlalt kinni.

Mõned Tuleviku tegemised on:
1. installeerida Lällar. (olemas aga vaja veel antenn osta ja see paigaldada)
2. Alt kõik kaitseplekid paigaldada.
3. Välja.- ja sisselase lõpuks valmis teha.
4. Uued küünla juhtmed osta ja paigaldada.
5. Lõpuks ka timmis häälestus kusagil stendis ära teha.
6. Tagant panipaiga osa tuleks katta korraliku riffel plekist vanniga, et saaks kola sisse visata ja poleks karta et seest kogu salongi vaiba ära määriks. Pidevalt on vaja igasugu kola vedada ju. Selle vanni teen ise valmis sest ei tea küll ühtegi firmat mis sellist tööd mõistliku raha eest teeks.

Nüüd aga pilte ka:

Algne õõtsa asend Uus õõtsa asend koos sisse lõikega Parandustega õõts 1 Parandustega õõts 2 Parandustega õõts 3 Parandustega õõts 4 See oleks üks väga sobiv lahendus
Mahlad Välja - Mahlad Sisse... 31.05.2007
Ehk siis sai ära lastud teha õlivahetus. Vahetatud said kõik õlid. Peale piduri ja tagasilla õli mille ma ise olin osavalt eelnevalt ära vahetanud.

Veel läks vahetusse tühikäigu mootor - mis katki oli.
Veidi auto diagnostikat tehti ka.

Kõik siis toimus American Beauty's

Täna sai käidud ka Tehnoturus (Paavli tänaval) ja ostetud lällarile antenn. Saan selle varsti raadiole külge kruvida ning siis ka mul võimalus lällarit kasutada.

Sai eemaldatud üks osa sisselakse torust mis peale tõstmist ei tahtnud enam kapotialla ära mahtuda. Kuna mootor vajus mõned sendid allapoole ja sellega seoses jäi selle toru sumbuti osa veidi õhku ja segas kapotil sulgumist. Uue tegin kanalisatsiooni torust vajalike põlvedega.

Pildid eemaldatud torust:
1 2 3 4
AUTO Maha Müüdud 12.09.2007
Täna Sai siis masin maha müüdud. Loodan, et uus omanik hoiab masinat kenasti ja saab ka need asjad tehtud mis minul poolikuks jäid. Kahju oli masinast loobuda aga niisama seisma ei tahtnud Õuepeale jätta. Elutempo on kiiremaks muutunud ja lihtsalt polnud enam aega tegeleda selle projektiga.

Head veeremist uutel teedel !!!