www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Cadillac Eldorado Biarritz 1985


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (11) tagasi

 Cadillac Eldorado Biarritz 1985

 Omanik: Sarv

saabumine 25.07.2006
Auto saabus Floridast Eestimaa pinnale 2005. a. oktoobris. Küljes oli tal kergemoeline defekt, mis oli hinda alandava lisana Ameerikast kaasa hangitud .
defekt taguots
Esmane tehseisundi hindamine 25.07.2006
Kui Eldor oli kohal, siis sai tema komplektsusest ja tehnilisest seisukorrast tõelise ettekujutuse.
Kere:
Mõlema ukse alläär oli üks suur ja pikk auk. A- piilaris suur auk. Need oli sinna tekitanud roosteussi terav hammas. Summutist oli ainult skelett järgi. Hiljem keretööde käigus takerdusime ka mõne põhjaaugu taha.
Esimesed bumper fillerid olid muidugi mõista katki. Viga oli saanud mootorikate. Esitiib kõver ja selle plastist tiivapikendus oli pilbasteks. Stange muljutud. Tagumised fender fillerid ära pudenenud.
Vasaku esiotsa kõik tuled ja võrud purunenud.
Pagasniku lukukate puudu. Tagumise stange kummikatted töllerdasid lahtiselt. Esimeste kodarkilpidega oli äärekivisid korralikult freesitud. Tagumise osa värvkatet on päike lõhestanud.
Lae- ja c-piilari polster lipendas osaliselt. Osad siseliistud olid polstri küljest lahti. Stereo süsteemi tagumistest valjuhäälditest tuli ebameeldiv lörin.
Järgneb ...
tuled/võrud
7.september 2006. 07.09.2006
Nokitsesin täna uut laepolstrit garaazis ja vaatasin Eldurit siit ja sealt ning jõudsin järeldusele, et ei ole sellel autol asja, mis ei tahaks üle käimist :). Tänaseks on nii mõndagi korda tehtud, aga see kõik on tilk meres...
Kaubapäev 09.02.2007
Esmase remo käigus sai kunagi ammu välja vahetatud summuti tagumine pütistik ja torustik. kuid sellest ei piisanud. Vahetamata osa vilistas ja susises nii et kole ja sai see nüüd ära tellitud. Siin ta siis on, esimene ots summutist ja veel mõned lisavidinad. Erilist usaldust gaaside voolavuse seisukohalt need Walker firma painutus stiilid ei tekita aga see ei olegi tegelt oluline. Sai ajaviiteks need torud tsinkspry ja kuumakindla värviga üle tolmutatud. Nüüd uurisin Y- toru natuke lähemalt ning avastasin, et on vaja teha suuremaks painutatu toru sees olev auk, millesse kulgeb keevisliitega teine toru. Pehmelt öelda on augu pindala poole väiksem sinna kulgeva toru omast. Made by Walker
Ostsin autovaruosade poest ühe 60-kraadise põlve ja parandasin Y-toru olukorra järgnevalt. (vt piltidelt).
Arvan nüüd, et mootoril on oluliselt kergem hingata.
2 huulikuga trompet y-pipe Y-pipe kitsaskoht Y-pipe kitsaskoht ok y-pipe ok
Kirjandus 09.02.2007
Ah jaa ... üsna asendamatu abimees on see paks "piibel" . Enne mindki on seda kõvasti lehitsetud.
Piibel
Ilukilbid 18.02.2007
Enamus kodanikke arvab, et minu autol on kodarveljed, aga nii see ei ole. Need on tavalised ilukilbid, mis litsutakse plekkvelje sisse. Õnnestus siis saada USA-st 3 kilpi, millest 2 on ilma mölkideta ja ideaalilähedased ning ühega on järjekordselt äärekivi freesitud. Lisaks sain 4 center cap-i, mis on võrdväärsed uutega. Pakk kaalus 7,5 kg ja minuni loksus ta 80 päeva. Nüüd võtan nad molekulideks lahti ja puhastan/poleerin sillerdavaks/säravaks.
ilukilp center cap puhas kilp
Esituledest 18.03.2007
Avarii tagajärjel oli puruks vasak esituli. Avariilist nurka lahti lammutades selgus, et pilbasteks on tugevast plastist korpus, kuhu kõik ühe poole laternad külge kinnituvad. Õnneks oli alles osa korpusest kus oli kirjas tootekood, mille järgi sai uut otsima hakata. Kohalike müüjate käest selliseid varuosasid ei saa. Öeldakse, et tootmine lõpetatud ja neti varuosamüüjad samuti ei paku selliseid asju. Otsingud kestsid pool aastat kui leidsin ebay-st juhuslikult uute vasakpoolsete korpuste müügikuulutuse (lao nurgast leitud tutikad korpused). Kui see aga pika ootamise peale Netikulleri vahendusel minuni jõudis selgus, et müüja saatis mulle enda teadmata parema poole korpuse ja muidugi vasaku poole omad olid ta ka juba maha kõik müünud. Aus müüja maksis papi tagasi ja korpus jäi mulle. Panin ebay-sse ostukuulutuse, mille tulemusena sain hooaja alguseks natuke katkise korpuse. Sellega võis juba liiklusesse minna. Aasta hiljem õnnestus siis ebay-st saada korralik plastkorpus. Antud süsteem on ka hästi lihtsalt lahendatud. Kinnitad kõik tuled ja võrud kruvidega korpuse külge ja valminud tulede blokk kinnitub 5 poldiga kere külge. Kaablid taha, väike regull ja tehtud!

korpus tulede blokk avariiline nurk
suveüritus ABCS 2007 27.10.2007
Nagu ikka sai Suurürituseks massin läikma löödud ning täie rinnaga koos Foke'ga kontserte ja õlut nautima. Kuna õhtul pea enam kaine polnud, siis jätsime ööseks autod Lossiplatsile kindla kaitse alla. Hommikul avanes selline pilt: Ja pühapäeval ikka kruisile ka:
Sõida kaine peaga kruis
TÜV 03.06.2010
Täna käisin TÜV. Läbisin puhaste paberitega. See oli üllatus
Järgmine nädal vahetan igaks juhuks mootoriõli ära. See õli on väga vähe sõitnud, aga mootoris vedelenud paar aastat. Panen sisse jälle mineraalõli 10W30 TWT Castrol

Konti uus freoon R12 18.06.2010
Kuna kont ei ole pikemat aega korralikult külma teinud, siis lasin täna vastava ala spetsialisti peale. Tuli venekeelt kõnelev soliidses eas härrasmees ja hakkas venekeeli küsimusi esitama. Osadele oskasin isegi vastata ja infot anda. Kellad, balloonid voolikud, kaal ja kompressorid toodi lagedale ja protseduur hakkas peale. Süsteem imeti kõigepealt vaakumisse, mis pidi näitama, kas on leket ja ühtlasi imetakse vana freoon ja niiskus välja. Leket polnud.
Seejärel hakati balloonist uut freooni süsteemi manustama. Selleks on vaja mootor töös hoida, et kondi pump töötaks. See protseduur kestis ca 10 minutit. Freooni R12 kulus 1460 g. Raha kulus kaheksasada kolmteist krooni (viiskümmend üks koma ühekaskümmend kuus eurot). Tuba nüüd külm.
Ilus ja soe päev oli. 15 kraadi Celsiuse järgi.
ABCS 2010 19.07.2010
Antud aastal sai jälle koos automobiiliga üritusest osa võetud
Kiltsi teel 11. juuli 2010