www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chrysler Sebring Convertible 1997


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (2) tagasi

 Chrysler Sebring Convertible 1997

 Omanik: Coupedude

natukene juttu sellest sebringust ja saamisloost 10.01.2007
auto on ostetud 24.12.2005 eestist ühe importija käest.sai ostetud remonti vajava toorikuna.sõbra algne rahasüst ja head kokkulepped tõid auto angaari.autol oli ohtrasti mõlke ja kriimustusi,salong oli väga läbi peetud ja konteineris hallitama läinud.osaliselt oli salong lahti harutatud,autol oli üleni tumelilla toon peale pandud,kuid see on ka arusaadav kuna auto on floridast miami külje alt toodud.näha oli et kui teha siis juba üleni ära värvida ja teised istmed muretseda.üks parimaid asju oli see et auto ei roostetanud mitte kusagilt.auto ootas pool aastat angaaris oma aega ja sai 2006 kevadel nokitsema hakatud.kogu kere eeltöö sai tehtud ja pole ühtegi detaili kerel mida poleks olnud vaja siluda.sai muretsetud ka komplekt istmeid mis pärinesid 2001a sebringust.värvitoon on isegist pehmem ja meeldivam.siis jäi auto värvimist ootama.kuna igal pool olid järjekorrad siis sai viidud erategija juurde,kes aga süüdimatult 2 kuud mitte halligi ei teinud.lõpuks viskas see jama üle ja suutsin sebida auto oma tavaliselt kasutatava värvimiskoja katuse alla.neli päeva hiljem oli auto värvitud ja oodatud tulemus mitmekihilise pärla valge näol oli erakordselt kena.auto kukkus täpselt nii kena välja kui olin ettekujutanud.värvimisel tehti töö selliselt: 3 kihti valget alusvärvi,seejärel 6-7 kihti kuldse teraga pealistooni ning kõige lõpuks 3 kihti lakki.lõpptulemusega ise 100prossa rahul.järgmisel päeval sai auto 1päeva jooksul uuesti lõpuni kokku pandud.ülejärgmisel päeval tuli halb üllatus et piduritulede ahelat ei saanudki niisama tulede juurest ümberühendada,tuli appi elektrik kes piduripedaali juurest tegi õige katkestuse ja jootis paar juhet ümber.järgmisel päeval sai registreeritud ja sai sõbraga linna peal ka esimesed tiirud tehtud.effekt oli garanteritud kuna abiks oli päikseline soe ilm ja lahtine katus.mõnus oli silmanurgast jälgida kadestavaid bmw ja audi omanikke.autoga sain sõita vaid pisut üle kuu sest siis kiskiusid ilmad jahedaks ja tuli otsus et konserveerib auto talveks angaari ja ei puutu enne kevadet.kui ilmad on ilusad ja sool teedelt kadunud.
hämmastav on see et vaatamata 1,6 tonnisele tühimassile ja väidetavalt janusele mootorile on siiski suht ökonoomne.linnas kulgen 12/l sajale ja ei kurda.maanteel kulus nii 8-9l sajale seda 120 sõites.päris muhe on lasta 120nega kui katus maas on,üllatavalt ei keeruta sees tuult ja külm ka ei ole.kuid,kui välis temperatuur langes alla 15 soojakraadi siis hakkas natuke jahe.aga siis oli sügis ka juba ja pole enam lahtise katuse ilm.esimene tõeline kabriolett pööras mind usku et üks kabrio peab ikka olemas olema garaazis küll.sest värske õhu ja avaruse tunde vastu ei saa kuidagist...
auto leidis uue omaniku 15.05.2007
auto rändaas uuele omanikule pärnusse!pikki miile sinna!