www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Ford Mustang 1987


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (4) tagasi

 Ford Mustang 1987

 Omanik: rookierice

Ehitused, ehitused 23.03.2007
Viimasel ajal on suurele mõttetegevusele ja julgetele ideedele ka vaikselt tegutsemist lisandunud, väljas valitsevad plusskraadid ja vahel piilub ka päike, see kõik paneb täie hooga auto kallal tegutsema. Eesmärk on kesksuveks liikuma saada.
saladuskatte all võib öelda, et kui vähegi asjad plaanitud rada lähevad on luukpärast suve alguseks juba kupee saanud.
Eks kirjutan jälle kui midagi kavalat öelda on, aga mingil hetkel saab isegi uut pildimateriali.
Hoovitäis autondust 15.05.2007
Niisiis nii palju on muutunud vahepeal, et on kogunenud hoovitäis juppe, millele rakendust ei leia.

Üle on uksed-luugid, esitiivad, istmed, armatuur, salongi plastikud, laekate jne jne.

Päris hardcore võistlusautot küll ei ehita aga seda nimekirja ORIGINAAL paadiankruid ka enam auto külge ei tule.(kapott 19kg, tagaluuk 35...)
Kui kellelgi millegi kergema vastu soovi on (tagatuled, tagaluugispoiler vms) siis annab ikka korraldada, aga transa tuleb ostjal organiseerida. Asuvad siis malmö kandis need.

Auto enda arengust siis, nagu öeldud, kui midagi näidata ka on
Jupid ja plaanid 16.06.2007
Taaskord on tohutu hulk galloneid merre voolanud. Aga midagi on siiski juhtunud ka.
Sain suurest osast hoovi peal vedelevast rämpsust lahti..kahjuks prügila abil mitte teiste mustangiomanike rahakoti arvelt.
Täna sai siis ka uue radika kätte, vana veidi lekkis, või siis mõni ühendus, igal juhul polnud tegu enam esimeses nooruses elukaga. Uus radiaator on enam vähem samasuur kui originaal, tiba paksem aga alumiiniumist kärjega ja plastvannidega. Üleni alumiiniumist korralik 3" paksune radikas jääb siis tulevikuplaanide hulka kuna maksavad nad 300dollari kanti juba usa poeletil, esialgu mootorit tõsiselt ei ehita siis peaks ka mahult orig suurune radikas asja ära ajama.
Kogu süsteemi maht siiski suureneb kuna kaalujaotuse parandamiseks rändab radikas auto tagaotsa. Usun et korraliku scoobi ja ventika(te) abil õnnestub asi ilma probleemideta käima saada.

Auto esiosa jääb siis tühjalt laiutama ja kunagist intercoolerit ning õlijahutusradikat ootama.
Uus ja puhas ning läikiv 34mm paks kärg, originaalil 30mm
Meenus taas 13.07.2008
Tuli siis meelde, et on siin ka konto autost olemas ja kui justkui aastaid poleks midagi toimunud auto kallal siis tegelikult toimub pidevalt midagi väikest. Aga mis ja kuidas sellest ikka väga ka rääkida ei tahaks, pigem kunagi ühel kenal päikselisel päeval teha "big entrance" ja olla uhke selle üle mis saavutatud.

Peab ütlema, et ulatusliku mootori tuunimise ja ülima kiiruse plaanid on siiski natuke rahakoti jaoks liialt pingelised ja praeguse hetke seisuga peaks mustangist saama lihtsalt kerge, lihtne ja suht sportlik lõbuauto. Välimus peaks ka veidi agressiivsem saama, väike teaser ka sellekohapealt.
Uus esiots