NightRace läbi ja tulemus äärmiselt kurb- mootor jooksis kokku. Kõik juhtus teisel katsel ja raja suht lõpus u.6500 RPM-i juures.Esmalt lõi salongi sinist suitsu täis ning siis märkasin ka peeglist suitsupilve. Keerasin kohe rajalt maha ja hetk peale seda mootor kooles. Õli tilkus pea igalt poolt põhja alt. Esmalt märkasin, et survega oli ära löönud väntvõlli tagumise simmeri. Mis muud kui köie otsa ja tagasi boksi. Võtsime esmalt välja õlivarda ja mida me nägime- pea viiekordne ülenorm!!! Asi selge, auto treilerile ja koju.
Eile valmistasin kõik ette tõstmaks mootorit maha-kast maha; torukollektorid küljest ära; juhtmed,voolikud lahti jne. Võtsin maha ka parempoolse klapikambri kaane ja avastasin eriti koleda asja. Nimelt millegi tõttu olid 6 ja 8 silindri küünlad end lahti "kerinud" et sain nad näpuga maha keerata. Kõige kurvem vaatepilt avanes 6 silindri küünlast, mille portselanist sisu on puruks, osa sellest mootoris ning sama silindri sisselaske klapi tõukurvarras kõver...per``e!!!
Täna katsume mootori pukki saada ja pulkadeks tõmmata, eks siis paistab kui lootusetu olukord on.
Selle kohta käib küll ütlus- that`s racing kuid ütleksin seda tunduvalt kergema südamega kui oleks sponsor, kes seda kaost aitaks likvideerida
Nii palju siis jäi mootorist alles...
30.08.2007
Niipalju jäi siis mootorist järele...:(
Analüüs- Nr.6 silindri kepsusaale "ära minemine". Sealt edasi tegid juba kõrged RPM-id oma töö, lõhkudes kepsupoldi ja lõpuks ka toimus ka kepsu "rebenemine". Üheks liiga kõrgete pöörete suureks põhjustajaks oli räigelt läbilibisev käigukast...
Potensiaalsed sponsorid on väga teretulnud aitamaks auto 2008 hooajaks rajale
Talv 2009
09.02.2009
Oleme korraliku sammu edasi teinud, tänu sponsori leidmisele. Kõige suurem samm edasi on mootor. Vihjeks R5 race block ja P7 "ülemine ots." BB mehed - be aware ;)
Kas auto ka 2009 rajale jõuab on veel natukene vara öelda kuid lootma peab...