Warning: Undefined variable $car_make in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 95

Warning: Undefined variable $car_model in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 95

Warning: Undefined variable $car_year in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 95

Warning: Undefined variable $car_id in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 96

Warning: Undefined variable $car_make in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 97

Warning: Undefined variable $car_model in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 97

Warning: Undefined variable $car_year in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 97

Warning: Undefined variable $car_userid in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 98

Warning: Undefined variable $car_userid in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 99
usaraud.ee > Autopäevikud >

www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud >


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (13) tagasi

 

 Omanik:

First miles 01.05.2007
Pidasin juba pikemat aega plaani soetada üks unistuste raud, mõeldud tehtud, nüüd tuli ta päris ootamatult kohe, ent siin ta siis on. Esimene sõit autoga oli võrust tallinna poole.. kartsin hirmsasti auto töökindluse üle, ei tea kui kaua auto seisnud ning millised vead võivad ilmneda..siiski läbisin suuremate probleemideta 300km - vahetasin vaid kütusefiltrit 2 korda, selgus, et paak on seest koledasti roostes. Kütusekuluga võis vist rahule jääda, see jäi esimesel arvutamisel 15 ja 20l vahele 100km kohta.. Järgmine sõit oligi juba avakruiisile tallinnas..
laagris laagris
natuke kohendamisest 25.07.2007
Kuna sellise katusega nagu tal peal oli, ei kannatanud enam edasi sõita - jätsingi auto kuuks ajaks kindlustuseta.. kõva lihvimine ja puhastamine.. tagumise akna-augu alumised servad olid ära kadunud.. niisiis keevitatud ja tinatatud. Ülejäänud katuse lasin liivapritsiga üle.. siis kena kiht krunti ja värvi sellele selga.. aeg jooksis selga, kuna american car showd ei saaks ju maha magada.
Katus sai nüüd siis uue naha, samuti ka lagi, mõned liistud ja tagumine aknalaud. Esimese korra kohta võis rahule jääda :) kena jäi. El. akende mootorid remontisin ka ära. Seejärel autole korralik pesu ja määrimine vahatamine. ja sõit võis jätkuda.
Kui top-parts ennem hooaja lõppu suudab mulle karpa tihendid ikka ära tuua siis võtan ka uuesti karpa remondi ette, praegu sõidan kiirenduspumbata. Ülevaatamist tahavad veel bensupump ja jagaja - tundub et ei muuda süüdet nii varajaseks kui vaja.. kui seda käsitsi teen, siis ei lähe enam soojalt käima.. bensupump aga laseb vist öösiti alla (bensiini tagasi paaki), ei lähe vahest käima peale pikemat seismist. sellised asjad siis tänaseks päevaks, mõelda saab aplju aga kõigelt oleks vaja tagumisi rehve vahetada.

Pildid ehitamisest asuvad aadressil: nagi.ee/photos/Hotrod/sets/24101/
hooaja lõpp 12.12.2007
niisiis on läbitud see hooaeg suuremate probleemide ja muutusteta.. auto on kenasti tööjuurde viidud ning ootab et ma teda laiali võtma hakkaksin.. seejärel läheb ta iluravile. Kevadeks plaanis ka maadlam verdu ning tühjem väljalase..järjekorras veel ka veljed, interjöör ning mootor.. oeh, seniks aga kõigile jõudu tööle!
hooaja lõpetamisel läks rehv natuke katki
Talvised tegemised 29.02.2008
Nüüd siis auto laiali võetud..leidsin 5 kohta kus võiks tükikese plekki uuega asendada..mõeldud tehtud, tina peale ja tundub et asi sai väga kena..otsustasin et ei hakka ise pahtliga pläkerdama ning käisgi kõva otsimine, et kes ja kus tahaks mu auto ilusaks värvida.. 4'ja värvitöökoja vahel valisin "alvari auto" kes sai veebruaris juba töödega alustada..teised töökojad lubasid alles mai/juuni seda teha. Värvi valik on raske..ei suuda kohe otsustada..alguses pidi tulema must või tume... aga nüüd vaatasin et ei ole ikka see..tahaks midagi erksamat sel korral. Tuleb selline kolla-roheline okse effect värv vist. Veel on vaja usast tellida uus karburaator.. et see ei saaks tuleval hooajal jälle pooled sõidud ära rikkuda. interjöör jääb esialgu samaks. Uut nahka veel ei rahakott ei kannata..otsustasin et ennem võiks veljed välja valida. Ning, esimesed pildid ka siia juurde :)
1 2 3 4 5 6
Kevad 2008 05.04.2008
Vahepeal tegin uusi pilte.. auto oli juba sirge ja krunditud, aga fotokas kukkus maha ja kaotas kõik pildid ära :( nii et hetkel ma neid lisada ei saa. praeguseks siis on auto kere juba uue värvi all..samuti uksed ja inged ja poldid.. vaja siis külge ja paika keerata need.. seejärel ootan kapotti ja pagasiluuki ning esitiibasid..ja siis võikis auto maalritöökojast ära tuua..
Tellitud on ka uued uksetihendid ning nikkel-läike said ka katuse piirjoont katvad alumiiniumliistud.
tööl 2 liistud uks 3 4
24.04.08 24.04.2008
Tagumine osa autost hakkab juba kuju võtma.. elustasin ka keskluku mootoreid..pistikute klemmid olid roheliseks olluseks muutunud.. vedasin mootorist otse juhtmed ja asi hea..


Nõndaks - 30 miili seljataga.. ja karpa reguleerimine hakkab juba selgemaks saama :) electric choke ei taha tööle rakenduda külmalt kui korra pedaalile vajutan..miski kiilub :/ jagajat torkisin vähe ja muidu näppisin kõik viled üle et miski sõitu ei häiriks. Võib ka öelda et väljast on masin juba komplektne..varsti ka pildid siia juurde.
18.05.2008 kodusadamas
varjualune 12.08.2008
kuna eelmisel aastal jäigi talvekodu leidmata siis sel aastal juba ehitan varakult garaazi valmis..kahjuks ei saa see nii vägev olema et ümber auto liikuda väga saaks ja mõnd nokitsedagi..kuid vaha selga ja katte alla suve ootama ikka kannatab :)
vedrud 01.09.2008
Pärast augusti kruiisi tundus ikka et auto lon nina liiga kõrgel..järgmine päev läksin ja lõikasin vedrud parajaks..nüüd masin jälle uue ja parema ilmega :)
vedru
Talvekodu 04.11.2008
03.11.08 Tegin siis viimase sõitmise. Kõigepealt tööjuurde, et auto hästi puhtaks pesta..ning siis ära maale garaazi, mis suve jooksul just auto jaoks parajatesse mõõtmetesse sai ehitatud. Kahjuks seal suurt nokitsemise ruumi ei ole, kuid vähemalt on tuule ja tuisu käest peidus. Vaja oleks vahetada mootori padjad..õigemini leida kõigepealt koht kus neid müüakse, vahetamisega kannatab kevadeni oodata. Seni ei ole veel neid leidnud kuskilt, kui keegi teab mõnd kohta kus saaksin neid siis võib mailile mõne vihje anda :) Hotrod@biker.ee
2 3 4 Jõulud
Mõned talvised uuendused 07.02.2009
Komistasin summitracing lehele ja tellisin mõned asjad juurde:
Grant Classic Series 15 paigaldamiseks 1 2
Suvised üritused 13.07.2009
Niisiis, plaanisin sel korral autoga ABCS näitusele minna. Selleks tarbeks Võtsin ette autole summutite ümberehitamise. Dual exhaust, Ja lõppu 2x purple hornied. Saingi need lõpuks auto alla riputatud. Peale esimest proovisõitu (200m)tekkis mootorisse kolin.. algus üksikud kolksud ning hiljem jäi kolin pidevaks.. ning asukoht oli kindel.. parema plokikaane ülaosast.. Selge nüüd et tuleb mootor laiali võtta. Ning üritustel osalemine minu jaoks võib äelda et nurjunud. 4. silindri küünla külgelektrood oli lömastatud - miski oli silindris paha teinud.

Algas nobedate näppude voor. Ei võtnud väga kaua aega lammutamine, kuni mootorist eemaldus plokikaan. Kolb oli pealt ära nässerdatud, ning sealt pealt nokkisin välja 10mm'se terase tüki, päritolu on siiani teadmata. Klapid võtsin välja, tunduvad esmapilgul kombes.. homme puhastan ning proovin sooveldada pindasid.. siis selgub kas on kõverat miskit või mitte, lootus on, et jäid ellu. Uued tihendid ja paneks asja uuesti kokku, ehk saab nüüd kuulata uute torude häält, viimati ei jõudnud õigesti süveneda veel. Annan endast kõik, et masin kiiresti liikuma jälle saaks.
mootor kolb summutid
2009 sügis 25.10.2009
Vahepeal siis niipalju:
arutlesin siin endamisi ja jõudsin järeldusele et 4. silindrist leitud tükid olid vedruseibist, mis karpa. keskmise tikkpoldi all olid. Ükskord kui õhupuhastit maha keerasin tuli mutter koos tikkpoldiga küljest.. ja tõenäoliselt ei jäi kahesilmavahele üks nendest seibidest midama tooreklapi vahelt välja kookisin. Oli ta vist kukkunud abisegukambri drosselklapi peale. ning kui uusi summuteid proovides mõlemad karpalõõrid lahti lasin siis peale seda kolks pihta hakkaski.

Ja peale mootori ülemise otsa kokku ladumist ja käivitamist ei kadunud kolin, jäid üksikud kolinad kui mootor soojemaks läks. Jätsin masina american beauty ajaks seisma.. ei riskinud sõita veel..
vahetasin bensiini 95 vastu, sest eelnevalt olin sisse kallanud tundmatut solki, mis arvatavasti koosnes enamjaolt 98'st.
95 pealt käis mootor ilma kolksudeta, ja seda siiani. Peale seda saigi suund kohe riskides valga poole seatud. Mingeid lisapeatusi masin ei nõudnud :) sõitis kenaste. Üks pikem ots sai käidud ka rakveres hooaja lõpukruiisil.
rakvere1 rakvere2 rakvere3
uus kodu 13.11.2010
Autol tänasest uus omanik. Soomes