Buick Riviera 1972 |
Omanik: marti |
Läks töösse |
21.07.2008 |
Üritasin müüa, kuna plaan oli tegeleda teiste masinatega, kuid võimalike uute omanike lühike järjekord ja Riviera väga meeldiv kuju sundisid meelt muutma. Mõned pikemad päevad ja paar vaba õhtut ja laiali ta oligi. Sisu sai varem töösse ja hakkb valmis saama, kere läks plekimehe juurde eile ning kohe saab ka mootor töösse. |
|
Vaikselt edeneb |
27.08.2008 |
Kere keevitamine vaikselt edeneb, esitiivad valmis, samuti parem külg ja katus. Istmed juba ootavad sõitjaid... |
|
Polstrid on nüüd valmis |
04.09.2008 |
Kena sinine puidumoodi asi on peene pintsli töö |
|
Keevitused tehtud |
14.09.2008 |
Kere sai keevitatud, kohati lausa suurte tükkidena välja vahetatud. |
|
Edenemine |
20.10.2008 |
Keeruline armatuur sai kaetud... Kere on seisnud mõnda aega ajapuuduse tõttu, kuid nüüd pani sõber Jaan oma kuldsed abikäed külge ja päevaga oli pulkadeks. Mõned pildid olukorrast ja rõõmus tegija ise kah. |
|
Jaan tegutseb jälle... |
04.11.2008 |
Igaks juhuks kiiver pähe ja käed masinasse, tulemuseks esialgu metallikarva jupid mis said hiljem kaks erinevat krunti ja värvikihti. |
|
edeneb-edeneb |
06.11.2008 |
Ikka kindlalt edasi, alt pritsitud ja siis happekrunt, muidukrunt, kivikaitse, värv ja veelkord värv.... Vast sai hea. |
|
Raami puhastamine ja värvimine |
12.11.2008 |
Raam pritsitud ja kaks krunti peal |
|
Puhastamine, puhastamine... |
15.11.2008 |
Paak ja mõni pisem vidin sai puhastatud ja muude detailidega sarnased kihid peale. Samas sai otsustatud siiski kogu kerelt viimanegi vana värv eemaldada. |
|
Sisutihe nädalavahetus |
30.11.2008 |
Tore päev oli, saime sõprade abiga raami oma jalgadele... |
|
Kere ja mootor raamil |
08.12.2008 |
Nagu pealkiri ütleb..... |
|
Nina sai külge... |
10.12.2008 |
Tiivad, kapott ja nina küljes... |
|
Uksed ette ja värvimisse |
12.12.2008 |
Panime uksed ja roolisamba külge ning seadsime masina valmis maalrite juurde sõiduks. Järgmisel hommikul see sõit siis toimuski.... |
|
Pisut enne värvimist |
02.01.2009 |
Selline jahune ta veel hetkel oli... |
|
Lõpuks ometi värvitud |
30.01.2009 |
Värvimine osutus keerulisemaks kui võis arvata. Esialgne plaan oli väikse joonistusega matt must auto, kuid kahjuks ei tulnud kuidagi välja. Akrüülvärviga täismati tegemine on väga lihne, kuid kuna oli vaja mustale veel joonistada siis plaanisin katta kõik mati lakiga. Õnnetuseks ei andnud lubatud vahekorras matistaja ja laki segu ühtlast pinda. Kaasatud olid mitmed värvide maaletoojad ja tublid kogemustega tegijad kuid lõpuks tuli kvaliteetse tulemuse saavutamiseks otsustada läikiva kasuks. Positiivne külg on see, et autol on päris hulga lakikihte ja ega see läikiv nüüd kole kah pole. |
|
Panin pigi |
09.02.2009 |
Paigaldasin pigimatid kõikidele vähegi siledamatele pindadele. |
|
Jupid värvimisest käes ja mõned küljeski |
08.03.2009 |
Ilusaid suuri tükke on mõnus paika sättida, tulemus kohe näha.... |
|
Edenemine |
27.03.2009 |
Juhtmed said paika, istmetagune isolatsioon samuti jne.jne... piilub vaikselt ühe silmaga tänavale.. |
|
Vaikselt edasi... |
19.04.2009 |
Küljed koos st. ukse ja küljeklaasid koos mehhanismide, tihendite ja muu vajalikuga sai kokku. Kokkupanek on muidu mõnus töö aga pakitud kastidest tuleb ikka välja mõni detailike mis on jäänud puhastamata või lausa katki. Uute hankimine ja korrastamine võtab jälle pagana kaua aega. Suurimaks probleemiks olid küljeklaaside alaserva tihendid. Ühe tootja omad ei sobinud kohe mitte, tellisin ja siis ootasin uusi, nendega õnnestus pärast täiendusi saada hea tulemus.
Proovisin ka ühte veljevarianti... |
|
Tuulutasin pisut |
28.05.2009 |
Tegemist on veel tublisti salongis ja mootori ümbruses, kuid juba hakkab lõplik väljanägemine kujunema. Velejed ei jää sellised aga ega ei tea ka millised tulevad.... |
|
Lõpp on lähedal |
29.06.2009 |
Paistab juba täitsa auto... ehitada on veel summutajad, stereo.... leida on vaja elektri ja kõik muud vead mida hetkel veel ei tea aga tõenäoliselt tulevad... |
|