Vahepeal garaazi koristamise ajal sai masinale ka natuke päikesevalgust näidatud.
Tagumiste poolraamide ja pagasniku põhja tegemisel paremaks ligipääsuks võtsin maha tagaseina. Kõigepealt vahetasin ära vasaku poolraami otsa.
Uued avastused
12.06.2008
Pigimatte eemaldades ja muidu veel edasi torkides tuli päevavalgele suur ja lai tööpõld.
Eelpool mainitule veel lisaks pagasniku põhi, tagaistme alune, tagatiibade alumised ääred, salongiventika õhu sissevõtt ja esiakna alune. Isegi katusel on seespool roostet, mis on õnneks pindmine. Näha on, et salongis on niiskus kogu aeg olnud. Seda on põhjustanud ilmselge tehase praak. Paljudes kohtades pole kerehermeetikut korralikult pandud ja vihmavesi on terve selle auto eluaja salongi, karpidesse ja igale poole mujale vahele lekkinud.
Sihuke tunne on, et tuleb jupphaaval terve kere alumine osa uus teha.
Vasaku poolraami keskosa remont
10.07.2008
Vasakult plekki eemaldades tuli nähtavale roostesodi paksult täis poolraami keskosa.
Kui lahtine rooste eemaldatud, sai selgeks, et ka raamil endal augud sees. See raami osa ei ole sirge ja ma ei saanud seda ühes tükis välja painutada. Tuli teha mõnes mõttes küsitava väärtusega lappimine jupikaupa. Lapid keevitatud mõlemalt poolt. Väljapoolt üleliigne keevisõmblus maha käiatud ja ajutiselt tsink aerosooliga üle lastud. Seest epokrundiga värvitud.
Kõigepealt aga tegin ajutise liivakambri ja puhastasin raami sisu liivapritsiga ning töötlesin ortofosforhappega.