Chevrolet Camaro 1968 |
Omanik: jungle |
Muuga Sadam |
07.03.2008 |
Lõpuks jõudis kohale :)
Suured tänud Raulile ja Margusele auto siia toimetamise eest! |
|
Viimased päevad enne lammutamist .. |
09.03.2008 |
Camaro sain käima juba Muugal, kuid seal ta kohaselt naisterahvale jonnis pisut ja ei tahtnud pöördesse minna :) Järgmisel päeval sai nipet-näpet mootori juures asjatatud ja sai selle 305 SBC talutavalt käima. Ei suutnud kiusatusele vastu panna ja tegin küla vahel paar tiiru enne laiali lõhkumist. |
|
Liivaprits |
29.05.2008 |
Esimene poolraam ja mõned detailid liivapritsitud. |
|
Natuke vähem roostet ja palju uusi juppe |
13.06.2008 |
Vahepeal on Camaro enam-vähem laiali lammutatud. Mootor ja kast läksid turgu. Kere küljes on veel ainult tagasild ja mõned põhja alused pudinad.
Esimene poolraam ja sillaosad said liivapritsitud, natuke kohendatud ja värvitud - happekrunt, krunt ja must raamivärv - kõik Standox'ist. Seejärel leidsid enda koha Energy Suspension'i puksid, uued pitman- ja idler arm. Installimist ootavad veel uued rooliotsad, kettad ja klotsid. Samuti on olemas metallist puksid kere ja poolraami vahele.
Mõne aja jooksul on kogunenud terve hunnik põnevaid osasid, mis ootavad Camaro külge kruvimist - Auto-Meter kellad; B&M line-lock; MSD süütesüsteem; Simpson'i traksid; Grant'i rool; Holley kütusepump ja regulaator; Cal-Tracs vedrustus koos Mono-Leaf vedrudega; Hurst'i shifter; Recaro iste ...
... eraldi mainiks American Autowire Classic Update juhtmete kit'i, millega ma jäin eriti rahule .. ok, kui see pisiasi välja arvata, et pakkimisel on viga tehtud ja esitulede kit'i asemel kaks tagatulede oma saadetud. Aga saatin meili usa poole teele, vast leiab sellele lahenduse. Muidu on asi super - kõik uued lülitid(lähituled, kaugtuled, süütelukk), kõik uued pistikud, kõik juhtmed korralikud ja hästi märgistatud jne. |
|
Puki ehitus |
30.06.2008 |
Tänane päev läks Camaro tagasi kodugaraazi toomise ja puki ehitamise peale. Eile panime esimese poolraami lõpuni kokku ja auto sai jälle neljale rattale. Hommikul auto treilale ja teise garaazi minek, kus siis võtsime poolraami ja tagasilla alt ära ja tõstsime Camaro pukki, kus ta veedab nüüd ilmselt tüki aega.
Kere poolelt on selgeks saanud, et suur osa plekki tuleb uuega asendada - katus, mõned katuse alused talad, tagumised tiivad, karbid, põhi, armatuuri pealne plekk ja mõned pisemad jupid veel. Uksed ja ninaosa on korras, arvatavasti on need kunagi juba vahetatud, kuna seda on tehtud tagatiibadega pooles ulatuses ja mitte kõige viisakamalt. Aga pole hullu .. juppide list on koos ja varsti hakkavad asjad siiapoole liikuma. Vahepeal saab kere roostest puhtaks pritsida ja ära kruntida. Samuti saab tagasilla ja uue vedrustuse paika sättida - tuleb pisut erinev stock'st.
Kere pritsin ise .. proovi mõttes ostsin Metabo käsiliivapritsi - tahtis natuke näppimist, et korralikult tööle hakkaks. Suurte pritsidega pole mõtet võrrelda, kuid hobikorras on rohkem kui küll ja pole ohtu autot ära lõhkuda :)
Kunagi vahepeal sai veel roolisamba jupid ära värvitud ja kogu krempel kokku pandud. Kuna ma seda ise laiali ei võtnud, siis oli paras lego seda kokku panna. Kurvastuseks avastasin veel vigase suunatule lüliti - ja see on vist ainus, mida pole AAW kit'ga kaasas :( Peab kuidagi vana ära lappima. |
|
Kõrvalsõitja istme alus |
20.09.2008 |
Camaro originaal põhjast ei ole suurt midagi enam alles. Suurt enamikku on keegi üritanud lappida, kasutades selle juures kõiksugu erinevaid meetodeid - kahjuks mitte ühtegi õiget. Igasugu joga leiab sealt. Hakkasime siis asja korda tegema :) |
|
Plekid saabusid |
08.11.2008 |
Täna saime päris korraliku hunniku uut plekki. |
|
Kõrvalsõitja poolne põhi |
13.11.2008 |
Hakkasime kõrvalsõitja poolset põhja korda tegema. Vahepeal sai ka mõned detailid liivapritsitud. |
|
Kõrvalsõitja poolne poolraami kinnitus |
15.11.2008 |
Üks detail sai korda .. |
|
Keevitus ja Keemia |
13.12.2008 |
Kõrvalsõitja poolne põhi sai sisse. Enne seda tuli korrastada ka põhja alla jäävat alust. Lisaks alustasime ninaosa detailidelt värvi eemaldamist. Selleks kasutasin suvalises ehituspoes müüdavat värvieemaldajat ja kraabitsat - toimib :) |
|
Juhi poolne poolraami esimene kinnitus |
18.12.2008 |
Tahtis pisut kohendamist .. |
|
Juhi poolne põhi |
21.12.2008 |
Endiselt põhja kallal .. |
|
Juhi poolse põhja keevitus |
22.12.2008 |
Juhi poolne põhi ja veel paar auku sai kinni keevitatud. Lisaks hakkasin juhi poolset tagumist poolraami kinnitust taastama. |
|
Plekitööd |
09.02.2009 |
Mõned pildid .. |
|
Keretööd |
26.02.2009 |
... |
|
Müts maha |
27.02.2009 |
... |
|
Keretööd jätkuvad |
04.03.2009 |
... |
|
Karbi vahetus algas |
06.03.2009 |
... |
|
Plekk |
24.03.2009 |
... |
|
... |
23.09.2009 |
... |
|
Keretööde lõpp paistab |
05.02.2010 |
Tegin täna mõned värsked pildid :) |
|