www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Nädala raud  > GDT Speedster


10. Aprill 2006 tagasi
Mida ehitavad Fordi insenerid peale tööd?

Mida muud kui Corvette mootori ja veermikuga hot-rodi.



Peaaegu 6 aasta ja üle 13 tuhande töötunni tulemusena valmis unikaalne ja väga atrakitiivne rodster, mil nimeks GDT Speedster. Auto loojateks on grupp endisi Fordi insenere, kelle autode ehitamise kogemused summeeritult on mõõdetavad 245 aastaga.







Auto ehituse võib jagada 17. etapiks:
1) 6. veebruar, 2000 - meeskonna loomine;
2) visandite loomine;
3) 1:8 mõõtkavas savimudeli valmistamine;
4) täismõõdust vahtplastist mudeli valmistamine;
5) savimudeli digitaliseerimine;
6) digitaalse mudeli viimistlemine CAD-tarkvaraga;
7) digitaalkujul mudel saadeti klaasplasti töökotta;
8) polüurethaanist vormide valmistamine;
9) klaasplastist keredetailide valamine;
10) auto 1030-osalise elektrisüsteemi disainimine arvutil;
11) raami- ja veermikuosade disain arvutil;
12) klaasplastist keredetailide kinnitamine terasraami külge;
13) salongi kujundamine CAD-tarkvara abil;
14) salongi detailide katmine nahaga;
15) keredetailide värvimine;
16) meeskonna logo graveerimine erinevatele detailidele;
17) auto lõplikult valmis 2005. a. novembris.







Kapoti all tuksub Speedsteril vana hea LT1, mis pärit 1994.a. C4 Corvette-lt. 300 hobujõudu aitavad läbi 4L60E käigukasti selle kahekohalise kaunitari sajakilomeetrise tunnikiiruseni 5.7 sekundiga ning tippkiiruseks on arvutuslikult 273 km/h. Lisaks mootorile on ka kogu käiguosa ning veermik pärit C4 Corvette-lt. Pikkust autol 4.1 meetrit, laiust 1.9 ja kõrgust vaid kübeke üle meetri. Kaalu on sel sportautol 30 kilo alla 1.5 tonni.



Auto on plaanis panna oksjonile 2006. a. teises kvartalis. Lisaks autole saab uus omanik kaasa ka kõik auto ehitust puudutavad savimudelid, joonised ning spetsifikatsioonid. Auto on registreeritud kui 1994. a. Corvette.

Veel infot: http://www.gdtspeedster.com/