|
Markide lõikes > Chevrolet Chevelle 1969
|
Omanik: Erkki454. Auto lisatud: 12.02.2010 16:06. Viimati muudetud: 12.02.2010 16:13 |
tagasi |
Auto üldandmed
|
Mark: |
Chevrolet |
Mudel: |
Chevelle |
Aasta: |
1969 |
Kütus: |
Bensiin |
Mootor: |
350 cid |
Käigukast: |
TH350 |
Võimsus: |
255 hp (188 kW) |
Pöördemoment: |
350 lb-ft (476 Nm) |
Veerandmiil: |
|
Klubiline kuuluvus: |
Baltic Hot Rod Association MTÜ |
Asukoht: |
Keila |
Viimane sissekanne autopäevikus: |
14.02.2010 (Kokku: 2) (Loe päevikut) |
|
Auto kirjeldus
|
Auto on ostetud otse omanikult, kes omakorda ostis selle 69 ndal aastal uuena kohaliku Los Angeles’i diileri käest. Tänaseks on tädi Dorothy 89 aastane ja muretu pensionipõlve jätkamiseks otsustas ta auto realiseerida. Auto on läbinud 86310 miili ja selle aja jooksul on korra remonditud mootor ning vahetatud katuse vinüül.
Kuskil üle-eelmise aasta lõpus tekkis mul huvi perekruiseri vastu ja netist sobilikke kanditaate uurides jäi sõelale Chevelle 69 aasta mudel. Erisooviks oli pikk esiiste ehk diivan ja vinüül katus.
Umbes jaanuari alguses silmasin üht sellist Ebay-s müüa, aga mitte oksjonil vaid sai teha pakkumisi stiilis the best offer.
Kuigi minu pakkumine oli parim, ei kiirustanud omanik oma armsa Chevelle müügiga. Kuuldes, et ostja on kusagilt kaugelt ja kahtlasest euroopast ja veelgi enam endisest ida-ploki maast, tekkis tal müümisega tõsine tõrge. Sai siis talle kirjutatud ja kirjeldatud, et tegeleme ameerika autokultuuri pärandi säilitamise ja propageerimisega. Sinna juurde käisid loomulikult ka pildid tehtud töödest ja cruisidest. Lisaks veel perepildid ja muidugi ka koera ja kassipildid. Kuni lõpuks isiklike kontaktideni välja – telefonikõnesid sai peetud ilma liialdamata tundide kaupa. Kuni tädi lõpuks leebus ja oli nõus autost loobuma. Sellega polnud mu katsumused aga veel lõppenud.
Järgmiseks probleemiks oli auto laevatamine LA -> Muuga. Poolteist kuud ootasin konteineri kohta Muugale, aga nagu kiuste, ei olnud ühtegi tulemas. Kuna kindel soov oli 1. mai kruiisil osaleda, siis hakkas tasapisi juba kiireks minema. Kuna LA ja Klaipeda vahel toimis kontide transport endise hooga, siis lasin auto sinna saata. Nii imelik kui see ka pole, siis osutus kõige odavamaks kõige pikem tee mis üldse olla saab: Californiast üle Vaikse ookeani Hiina, India, Somaalia rannik, Suessi kanal, Gibraltar, Amsterdam, Klaipeda. Tulek kestis pea kaks kuud.
Kõige muretum oli asjaajamine Klaipedas: kahe telefoni kõnega sai kõik vormistatud ja paberid korda. Mind ennast polnud üldse vaja. Treiler läks laupäeval järgi ja pühapäeva õhtuks oli Chevelle kodus.
|
|
|
|
|
|