www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Markide lõikes > Chevrolet El Camino 1985


Omanik: IndrekIlves. Auto lisatud: 15.05.2006 09:33. Viimati muudetud: 17.04.2007 00:05 tagasi

 Auto üldandmed

Mark: Chevrolet
Mudel: El Camino
Aasta: 1985
Kütus: Bensiin
Mootor: 305 cid
Käigukast: th350
Võimsus: 165 hp (121 kW)
Pöördemoment: 239 lb-ft (325 Nm)
Veerandmiil: - (ei köida)
Asukoht: Tartu
Viimane sissekanne autopäevikus: 21.04.2010 (Kokku: 12) (Loe päevikut)

 Pildid - täissuuruses pildi vaatamiseks kliki pildil

1 2 3 4 5 6 aprill'07  - 1 aprill'07  - 2 sügis'07

 Auto kirjeldus

Saamise lugu:
Plaan suurem 'meeriklane muretseda oli mitu aastat. Nõuded hobiautole olid lihtsad: v8, tagavedu, 2 ust, mitte väga haruldane. Camino meeldis kuna ta on üheaegselt vahvalt ebapraktiline ja praktiline, oleneb milleks teda vaja. Lisaks on nad Soomes häbematult odavad. Tahtsin saada just viimase generatsiooni caminot alates 82'st aastast.

Eesmärgi nimel tegutsema hakkasin 2005 aasta alguses. Siis müüsin maha oma teise suure lemmiku, e30'ne, ja ostsin igapäevaliikuriks ühe super-öko aparaadi ning hakkasin raha koguma.
Sellest ei tulnud muidugi midagi välja.
Lahenduse leidsin ühes kuu aja pikkuses usa komandeeringus, seal suutsin enamuse vajaliku raha kõrvale panna. Puudu oleva osa finantseerisin panga abiga, maksan nüüd 30 aastat iga kuu ligi 100.- camino eest :) Tänud prouale, et ta sellise plaaniga nõus oli.

Kui rahad koos siis pikka pidu ei olnud - olin ~terve aasta iga päev nettiauto'l, overdrive'il ja usaraua'l silma peal hoidnud. Ja olin kursis mis turul toimub. Kaalusin väga tõsiselt ka usast toomist, kuid kuna Soomes on caminod tunduvalt soodsamad kui usast toodud, lisaks ka ajaline võit + võimalus ennem ostu autot oma silmaga näha, otsustasin Soome kasuks.

Ja nii saigi mais 2006 Soomest camino ära toodud. Suured tänud sõpradele kes olid suureks abiks Soome keelest ja meelest arusaamisel.


Autost:
Tegu siis 85'da aasta El Camino Conquista'ga.
Conquista on ühe lisavarustuse paketti nimi. Sisaldas see erinevaid väliseid lisandeid (kahe värviline kere, liistud, märgid jmt). Paraku pole sellest palju enam järgi.
Suurim erinevus tava caminodest on 'korvistmed' ja keskkoonsool koos seal asuva käigukangiga.
Mootoriks tagasihoidlik sbc 305 cid ja kastiks th350 (originaal TH200C asemel) :)

Vahvatest järelturu jubinatest on autol:
pikkad kollektorid
carter'i 600cfm karburaator (originaal elektroonilise Rochester'i asemel)
edelbrock sisselaske kollektor
TCI turbiin

Auto oli Soomes 94'st aastast ja endise omaniku käes 98'st saati. See, et auto oli ühe omaniku käes pikkalt olnud, oligi üheks peamiseks argumendiks miks selle valisin, lisaks ka ajaline, asukohaline ja finantsiline sobivus.

Siiani olen rahul - raam ja kere tunduvad ok, tehnika ka enamvähem, salong on ainult veidi räbal.


Plaanid:
Ei avalda, kuid midagi jalustrabavat ei plaani.