www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Markide lõikes > Cadillac Eldorado 1977


Omanik: margo74. Auto lisatud: 02.02.2007 08:47. Viimati muudetud: 25.02.2007 22:35 tagasi

 Auto üldandmed

Mark: Cadillac
Mudel: Eldorado
Aasta: 1977
Kütus: Bensiin
Mootor: 8,2l
Käigukast: automaat
Võimsus: 193 hp (142 kW)
Pöördemoment: lb-ft ( Nm)
Veerandmiil:
Asukoht: jõgevamaa
Viimane sissekanne autopäevikus: 03.11.2007 (Kokku: 18) (Loe päevikut)

 Pildid - täissuuruses pildi vaatamiseks kliki pildil

sellises seisus oli ta kui vaatama/ostma läksime kõik interneti avarustest õnnestus ka leida selline pilt - 100% kindel et see meie et minna Retro sõidule sai teha tugev peno ja teibituuning (seda kõike mingi 24.00 ajal õhtul kui oli päev otsa tagaaetud pidureid mis ootamatult ära kadusid). Pildil mu naise vend avitamas Retro sõidul Valgas. Kuna eelmine päev piduri võimus üks kumm saba andis ja ainult tagumisedpidurid võtsid siis mina kategooriliselt keeldusin juhtimast. Samas sai täielrinnal suve ja sõitu nautida ;)  500 cc uudistajaid jagus küll ja küll (öeldi et Zili mootor). Kellegil õnnestus kapotti hing ära painutada (arvatavasti suruti kinni ainult ühest servast). Loodan et see ei olnud mina :( Kalvi Retro sõidu ajal roolis - nagu näha ei ole veel uksepolstreid. (lollid neegrid olid üritanud sinna neetidega vakstut kinnitada ja oma lolli tegevusega asja hullemaks teinud) usa autode vaimustus haaras ka mu sõpra Rened kes ostis endale 1979a. Cougari (5,7l). Siin pildil oleme kodukülas väikesel cruisl nö inimestele kultuuri šokki andmas 2006aHaapsalu kokkutulekule sõitmine algas sellega et süütelukk järjekordselt ei toiminud (siinkohal täname tartu tjuuningu firmat Rait kes tegi  3 nädalat õhust capse +  lõhuti süütelukk) mu õde vaatas seda janti tagaistmelt suht skeptiliselt pealt peale paari tunnist pusimist asusime haapsalu poole teele, seekord olen roolis mina ja uksed on juba polstriga (PS!käivitamine kruvikeerajaga) Hommik Haapsalus. Juhin tähelepanu Tartu tjuuningu firma Rait capsidele - kas pole mitte kenad? Kapoti embleem mis autoga kaasas oli ei sobinud sinna mitte - internetist õnnestus leida´pilt milline ta välja näeb. 1500 eek eest saab sellise asja siis: Minus ärkas nõuka aja inimene ja volaa - nagu päris. Tänud Tartu AleCoqile inspiratsiooni ja korgi eest :) Auto muutus kohe isasemaks :). kahjuks murdus märgi kinnitus 2 kuu pärast Powercampil (pidin väga õhukeseks lihvima et oma pesasse mahuks) kuid hea on see märk ei kadunud ära ja on alles. Üks väike perepilt ( tehtud kapotimärgi kinnitamise ajal) ja nagu näha on kapotil veel pere juurdekasvuks ruumi küllaga ;) Lõpuks saabusid USA-st kauaootatud capsid - külge sobitamise ajal  tuli neid omajagu lihvida ja kuumaga painutada tagumiste külge sobitamine läks suhteliselt lihtsalt esimeste sobitamisel selgus et stange tuleb eemaldada siin pildil on näha fotosilm mille abil peaks auto lülitama kaugtuled lähitulede peale kui vastutuleval autol tuled põlevad :P (kahjuks esialgu ei toimi) esimesed ka küljes - nüüd  maha ja värvimisse! Sügid 2006 powercamp Annimatsil - nagu näha capsid küljes. mina seljaga - Alar kaabuga Annimatsil enne cruisi 2006 powercamp - enne liikuma hakkamist Powercampiga Otepääl - nagu naha on capsid küljes ja värvitud. esialgne plaan oli seda värvi teha ka auto kuid hiljem see toon (õigemini effektlakk) meile enam ei meeldinud. Veic näha ka Alari neegrit Järjekordne üllatus - bensiinipump hakkas Powercampi ajal lekkima. Ja nii jäi auto 3ks nädalaks Otepääle uut pumpa ootama. Suured tänud Tommile kes autole varjupaika pakkus ja igakülgselt avitas :) 2007 jaanuar. peale kahte päeva pusimist selline peale 3 päeva - aga mitme päevaga kokku paneb? armatuur, rool ja esimene klaasi jäid külge - näha on ka mäda akna nurk. nö rooste hädad katusel on tingitud sellest et originaalis peab katuse tagaosal olema nahk peal neegrid olid katuse naha kinnituse neetide augud pahtlit täis mätsinud - kasvulava roostele. Lahendus - riba välja lõigata ja uus panna. Tulemus - seisuga 02-02-2007 pole veel teada ... nii palju veel valgest nahast sisust ... nagu näha on asjad edasi liikunud - väikeste pruunide aukude asemel on uus suur läikiv riba mmm - läigib ja nagu ikka - kus kobrutab seal roostet kus roostet seal auk - aa auke me ei salli kuigi pildi peal tundub asi lihtne oli sellega palju jamamist - peale riba välja lõikamist ja uue riba keevitamist hakkas katus lokkima et asi ikka hea jääks tuli alt topelt katus eemaldada jne .. Auto jääb esialgu kiilakaks ja katusel nagunii neid neete enam ei olnud siis sai eemaldatud ka alumised. Plekitööde eest tänud hr Rein`ule Tartust kes lubas et sellist tööd enam iial ette ei võtta ;) Kellel rohkem huvi kuidas teostadi keretöid leiab lugemist ja pilte aadressilt http://gaz24-02.blogspot.com 13.03.2007 õhtul värviti ära auto kere - tegemist on Lexuse punase pärlaga sääne kui päikest põle tema majesteet on saabunud :)   värvi toob esile valgus ja selle langemise nurk ... ehh järgmine saab veel parem ;) :) ja hakkab vaikselt jälle looma - krt mitmes kord ma seda stanget juba külge panen? Pigi pigi pigimatt - seda mõndakümmet lisa kilo jõuab 8,2 ikka vedada :P esialgu proovimiseks selline kast - plaan panna väiksemad mis ruumi vähem võtaksid aga annaksid ikka hää kumina isegi ilma istmeta oli seal päris mõnus väga töine päev ja õhtu ja öö.. aga hakkab looma. Laega nii et lokid ruulivad ;) kodusadama miljöö , käimas on just spurt et auto ikka kokku saada istmetel nahka veel ei vahetanud - suvi rohkem sõitmiseks - eks talvel jõuab Volaa - auto koos ja kohe tankla. Taga hetkel ühte ilukilpi pole kuna see otsusats ära kukkuda - hea et kohe märkasime Ja hommikul pestuna  äss  eks ilu ole vaataja silmades aga meile see asi igatahes meeldib salongis on taga akna juures ülevalt üks liist puud - lühemaks ka ei saa lae polstrit lõigata kuna pärast võib olla probleeme pingutamisega Ja paar tundi hiljem - inimesed ärge kihutage äsja pinnatud teel - see võib osutuda suht kulukaks. Õnneks saime selle pahareti kätte arvan et ca Eesti  keskmine kuu palk ja asi vask.