Talve ajal, enne järgmise aasta hooaega on plaanis garaazhis vähe nokitseda.
Teha tulex esialgsete plaanide järgi:
1. Öli ja filtrite vahetused mootoris ja käimakastis.
2. Tagasild lahti vötta ja varustada yhe korraliku difrilukuga.
3. väljalasketorustik yle vaadata, vajadusel vahetada, keevitada.
Ja loomulikult tuleb ette muud nipet-näpet, mida ei oska ettegi kujutada.
Kuidas see köik saab välja nägema ja kuidas tööd edenevad,sellest annan siis edaspidi siin teada. Proovin fotoka ka yhes hoida. Sedapsi.
Remont
09.02.2007
2006 hooaeg oli täielik null.Küll olin tööga kinni, küll olid muud hädad.Igatahes kuskil sõita ei saanud. siis kohe mitte kuskil. Kurat! Pärast korduvaid ja edutuid katseid remontida ja saada eluvaim käimakastile sisse, jäi auto seisma.
Aasta lõpu poole võeti Top Partsis maha mootor (käigukast oli juba garaazhi nurgas).Oldsile suured tänud.
2007. jaanuaris mootor lahti võetud.
Tellitud hunnik vajalikke juppe.
Rem 1
09.02.2007
Mootoril on seisuga 08.02.2007 alumine ots koos. Lähipäevil lähevad kaaned lihvimisse ja saab mootori üleni kokku.