www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Buick Electra Estate Wagon 1986


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (73) tagasi

 Buick Electra Estate Wagon 1986

 Omanik: Raxo

Sõidame 29.06.2014
Pärast 9-kuulist seismist ärkas Buick peale paari pikemat käiamist Flowmaster'i mahedate helide saatel taas ellu.

Kanadast kaasa toodud kaugtulelüliti sai omale vana asemel koha, klaasipesusüsteemile tuli välise mootori näol ajutine lahendus teha, kuna peal olev mehaaniline vajab vist uusi tihendeid.

Nii kui taas tänavatele lubati, tõestas Buick oma praktilisust - autosse mahtus suur 80-ndatest pärit sektsioonkapp ning miskine veider patjadest ja alusest koosnev diivan, mõlemad lahtivõetuna loomulikult.
Uued lauad 13.09.2014
Paar nädalat tagasi sai kolm meetrit köögikapikilet ostetud, lootes, et toonivahe olemasolevaga väga hull ei jää.

Täna tegin siis elu esimese suurema kleepimise. Natuke läks koledasti ka, kuid üldmulje on väga hea ning ise jäin rahule. Lausa nii rahule, et mõttes mõlgub terve auto tegemine.
Lauda pole vaja, kapott on piisav Uued lauad
Elu esimene mootoriremont 29.08.2015
Viimasest sissekandest on palju aega möödas, kuid midagi on natuke toimunud ka.

Kuna talvel on alati raske ilma tagaveoliseta olla, siis otsisin emotsioonide ajel vahepeal soodsalt naastrehve. Siiski jäi peale rahasäästev ajuosa ning teema vajus soiku. Naastrehvid koos velgedega sai ostetud hoopis kopikale, kui esiveoline igapäevasõiduk rivist välja läks. Lumi oli selleks ajaks juba kahjuks läinud.

Veebruaris tuli mõte Buick'il mootor maha võtta. Tihendikomplekt, veepump, kütusepump ja mootoriketikomplekt olid juba aastaid kapi otsas olnud ning Rockautost tellisin ka saaled, rõngad ning õlipumba hammasrattad. Enne tellimist oli mootor juba õnneks pukis ning kolvidele oli kirjutatud 0.30 ehk siis tegemist on füüsiliselt 5,1-liitrise mootoriga.

Aeg-ajalt käisin garaazis detaile puhastamas ja natuke värvimas - kõige tüütum asi üldse. Mingil hetkel hakkas pihta koostamine (ka hoonimisega sai kätt harjutada) ning alles sel teisipäeval tegi mootor häält. Esimese katsega sai karburaatorist tulevat leegipahvakut imetleda, kuid jagaja ringipanemisega läks teine katse õnneks.


Laepolstri tagapoolsema osa riie oli juba päris alla vajumas. Rookisin pudeneva pehmenduse riide ja kooriku vahelt ära ning panin riide uuesti spreiliimiga kinni. Päris servadeni ei ulatunud, kuid äkki katab liist selle ära.

Esituled olid juba päris roostes, seega tellisin Top Parts'ist uued. Esimesed parktuled-suunad lähevad tagasi tehaseseadesse (praegu sisemine valge parktuli, välimine kollane suund), ehk Rockautost tellitud kahe niidiga kollased pirnid sisse ja taastan juhtmeühendused.
1 2 3 Lagi