www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Cadillac Fleetwood Eldorado Convertible 1973


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (22) tagasi

 Cadillac Fleetwood Eldorado Convertible 1973

 Omanik: DevilDeVille

Näidikute installist ja katusemajandusest 24.04.2011
14 aprill 2011

Kuna olemasolev andur vastpaigaldet Acewelli digiarmatuuriga paarituda ei soovinud, tuli leida lahendus Acewelli anduri rakendamiseks. Jahutussärgis on keermeks 1/2" NPT, tarviliku keermekammi puudumine ei võimaldanud Acewelli anduri mõõtu igatahes tuvastada, kuid õlisurve 3/8" väliskeermega adapterisse ta sobis. Sammud said seatud Hydroskand-i ja mõningase otsimise tulemusena leitud ka lahendus. Ehk on järgnevast kellegile abi:

tootekood 70220608 - üleminek 1/2" NPT väliskeermelt R 3/8" väliskeermele

tootekood 70110206 - muhv 1/8" sisekeermega ühes ja 3/8" sisekeermega teises otsas

tootekood 56201723 - tihendusseib 17 x 23 x 1,5

Kogu asja maksumuseks õiglased 4,06 jewrot ja teenindus soliidne nagu alati.

Edit@16.aprill 2011:

Teatava rahulolematusega pidime tõdema ülalmainitud kombinahhuuni liigset pikkust, misläbi ei mahu see veepumba taha ära. Sellest tulenevalt saab ikkagi treimistöid teostav ametmees natuke leiba juurde, lisaks avaneb tal sujuvalt võimalus genereerida käärkatuse tiguajami hoova pukse. Oma koha leidsid apastraadi küljes peale mõningast veenmist ka katuse lukustite vastused tükkis päikesesirmide kinnitamiseks tarviliste õlgadega/võllidega.

Edit@22.aprill 2011:

Täna õnnestus väriseva käega pikemaks joota tembianduri juhe ja installeerida andur tükkis värskelttreitud adapteriga. Tosool sisse tagasi ja pettumusega pidime leppima lekete puudumisega. Asenduseks sai leitud vaakumileke sisselaskekollelt - konditsioneerinduse eemaldamise käigus ei märganud, et kondipumba tagumise kronsa üks polt istub otse kesk ämblikujalga :) Enivei, tekkis aktseptaabel tühikäik. Tehtud selle aasta esimene ring. Ütleme nii, et pole just palju mehi kes 2,4 tonnise Elduriga on 90 kraadiseid kurve läbinud kiirustel 109 kilu ja meetrit tunnis. Vist peab spidomeetri ära kalibreerima :) Aga veetemp väegade möistlik 92-94 kraadi ning õlirõhk tühikäigulgi ca. 40 psi. Kui nüüd pohmelo lahkuda suvatseks, saaks katusemehhanismi käima õpetama hakata.

Edit@24.aprill 2011:

Höhöö, õnnestus vist spido enambvähemb ää kalibreerida. Infoks siis kodanikele, kel ka soov Acewell 3251 nimelist digiarmatuuri kasutada - kasutusjuhendis piirdub spidomeetri kalibreerimise jutt ratta übermõõdu numbrilise väärtuse (mm) muutmisega, ise sai tuvastatud seadistuste menüüst järgmise nupuvajutuse alt kiri P - 001. Teades, et Acewelli enda kiiruseanduri magnet kinnitub rattale ergo 1 ring = 1 impulss, sai ehkupeale proovitud kombinatsiooni P - 015(praegu vaadates ilmnes et GM andur annab 16 impulssi täisringi kohta a seniilse pässi mälust oli hea ka 15 võtta). Tulemuseks eelnevalt 109 km/h kurvikiiruste moondumine ca. 45 km/h. Järgnevad katsetused HTC gepsu ja erinevate arvväärtuste proovimisega viisid hetkel numbrini P - 028, tundus suhtkoht söödav näit tulema. Kuna kindlustust polnud, ei hakanud maanteele trügima ühtlasel kiirusel jändama, küll jõuab hiljem korraliku Garminiga katsetada. Vähemasti tundub, et õige koht torkimiseks on leitud. Suur asi seegi väikese inimlooma jäuks.
Ülal uus ja all vana Vana lahatuna Uus komplektis Uus lahatuna Katuseriivide vastused paigas Katusekonstruktsioon Katuseajami puksid Andur uue adapteriga Armatuur Sisu Kanku
Katus peal 28.05.2012
11 tundi pusimist ja katus peal. jäänud veel paar tihendit ning klaaside regull.
1 2
Tihendid paigaldatud ja klaasid reguleeritud 03.06.2012
Nagu pealkirjast järeldub, said paigaldet katuseääre tihendid, a-piilari tihendid ja vahetatud kolmnurkakna tihendid ning reguleeritud klaasid nii, et sobituvad omavahel ja katuse ning a-piilari tihenditega. Ühtlasi kokkulapatud ka sisu - käetoed/kõlarikarbid polsterdatud-nahatatud-kunstnahatatud ja tagaistujate kõlaritele mingid Signati katted tekitet.
Joonel ... Käetugi / kõlarihoidja