|
Autopäevikud >
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (13) |
tagasi |
|
Omanik: |
Suvised üritused |
13.07.2009 |
Niisiis, plaanisin sel korral autoga ABCS näitusele minna. Selleks tarbeks Võtsin ette autole summutite ümberehitamise. Dual exhaust, Ja lõppu 2x purple hornied. Saingi need lõpuks auto alla riputatud. Peale esimest proovisõitu (200m)tekkis mootorisse kolin.. algus üksikud kolksud ning hiljem jäi kolin pidevaks.. ning asukoht oli kindel.. parema plokikaane ülaosast.. Selge nüüd et tuleb mootor laiali võtta. Ning üritustel osalemine minu jaoks võib äelda et nurjunud. 4. silindri küünla külgelektrood oli lömastatud - miski oli silindris paha teinud.
Algas nobedate näppude voor. Ei võtnud väga kaua aega lammutamine, kuni mootorist eemaldus plokikaan. Kolb oli pealt ära nässerdatud, ning sealt pealt nokkisin välja 10mm'se terase tüki, päritolu on siiani teadmata. Klapid võtsin välja, tunduvad esmapilgul kombes.. homme puhastan ning proovin sooveldada pindasid.. siis selgub kas on kõverat miskit või mitte, lootus on, et jäid ellu. Uued tihendid ja paneks asja uuesti kokku, ehk saab nüüd kuulata uute torude häält, viimati ei jõudnud õigesti süveneda veel. Annan endast kõik, et masin kiiresti liikuma jälle saaks. |
|
2009 sügis |
25.10.2009 |
Vahepeal siis niipalju:
arutlesin siin endamisi ja jõudsin järeldusele et 4. silindrist leitud tükid olid vedruseibist, mis karpa. keskmise tikkpoldi all olid. Ükskord kui õhupuhastit maha keerasin tuli mutter koos tikkpoldiga küljest.. ja tõenäoliselt ei jäi kahesilmavahele üks nendest seibidest midama tooreklapi vahelt välja kookisin. Oli ta vist kukkunud abisegukambri drosselklapi peale. ning kui uusi summuteid proovides mõlemad karpalõõrid lahti lasin siis peale seda kolks pihta hakkaski.
Ja peale mootori ülemise otsa kokku ladumist ja käivitamist ei kadunud kolin, jäid üksikud kolinad kui mootor soojemaks läks. Jätsin masina american beauty ajaks seisma.. ei riskinud sõita veel..
vahetasin bensiini 95 vastu, sest eelnevalt olin sisse kallanud tundmatut solki, mis arvatavasti koosnes enamjaolt 98'st.
95 pealt käis mootor ilma kolksudeta, ja seda siiani. Peale seda saigi suund kohe riskides valga poole seatud. Mingeid lisapeatusi masin ei nõudnud :) sõitis kenaste. Üks pikem ots sai käidud ka rakveres hooaja lõpukruiisil. |
|
uus kodu |
13.11.2010 |
Autol tänasest uus omanik. Soomes |
|
|
|
|